Äitipuoli pilkkasi minua siksi, että kierrätän roskat

Vierailija

Olen muuttanut vuosi sitten omaan asuntoon. Minulla on erikseen lasille, metallille, biojätteelle, sanomalehdille (niille on säkki) ja sekajätteelle astiat. He tulivat käymään siskopuoleni kanssa ja kun hän oli heittämässä banaaninkuorta sekajätteeseen, sanoin että heitä kompostiin. Tästä äitipuoli alkoi nauraa ja ivailla minulle että mitä minä jeesustelen kun en kuitenkaan pysty maailmaa pelastamaan. Siskopuoli yhtyi mukaan.

Heillä siis survotaan kaikki roskat, lehdet, lasi, metalli, vanhat lääkkeet, biojätteet, pahvi, rikkinäiset vaatteet yms. jätesäkkeihin ja viedään sitten kun parveke on niitä säkkejä niin täynnä ettei mahdu tupakoimaan.

Oli levittänyt jopa facebookissa (äitipuoli) "Toiset ne kuvittelevat pystyvänsä mihin tahansa, saattaa iskeä totuus vasten kasvoja ennemmin kuin uskookaan"

Olen ihan varma että se koski minua ja toimintaani kun päivitys ilmestyi juuri sen jälkeen.

En tiedä mitä tällä hain, halusin kai vain purkaa pahaa oloa :( Saa kertoa omia vastaavia juttuja jos on.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Olet 100 kertaa älykkäämpi kuin älykääpiöäitipuolesi. Ajattelet vain, että jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Pistät vaikka oikein kuvan kanssa päivityksen (banaanin kuoret energiajätteessä) jossa toteat tuon lentävän lauseen.
Kyllä se siitä.

Vierailija

Mieheni sisko myös aluksi pilkkasi minua samasta asiasta. Omassa lapsuudessani on aina kierrätetty kaikki mahdollinen ja mieheni on omasta lapsuuden perheestään ainoa jota kiinnostaa kierrätys. En osannut ennen edes ajatella että kukaan voisi keksiä pilkata kierrättämisestä. Mieheni sisko nykyään "hyväksyy" kierrättämiseni ja meillä käydessään kyselee aina mihin mikäkin roska menee.

Naurettavaa käytöstä äitipuoleltasi. Jatka sinä vain kierrättämistä, hyvä että huonosta mallista huolimatta olet innostunut kierrättämään!

Vierailija

Eiköhän tuosta tule jonain päivänä ihan lakisääteistä. Meidän taloyhtiössäkin on asukkaita ohjeistettu ja muistutettu oikeasta lajittelusta. Äitipuolesi on urpo wt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mieheni sisko myös aluksi pilkkasi minua samasta asiasta. Omassa lapsuudessani on aina kierrätetty kaikki mahdollinen ja mieheni on omasta lapsuuden perheestään ainoa jota kiinnostaa kierrätys. En osannut ennen edes ajatella että kukaan voisi keksiä pilkata kierrättämisestä. Mieheni sisko nykyään "hyväksyy" kierrättämiseni ja meillä käydessään kyselee aina mihin mikäkin roska menee.

Naurettavaa käytöstä äitipuoleltasi. Jatka sinä vain kierrättämistä, hyvä että huonosta mallista huolimatta olet innostunut kierrättämään!

Meillä sama. Miehen kotona kaikki poltettiin ja haudattiin jämät.

Meillä kun käydään, nauretaan. Heittää kaikki roskat meillä samaan kasaan. Annan heittää ja lajittelen kun ovat lähteneet

Vierailija

Onko nykyään vielä ihmisiä jotka eivät LAJITTELE jätteitään ollenkaan?

Ihan oikeasti?

No onhan niitä tietysti kun keskimääräinen ihminenkään ei mikää hirveän älykäs ole, ja puolet ihmisistä on sitäkin tyhmempiä.

En vaan hyväksy sitä tosi asiaa. Tuntuu niin epätoivoiselta asua tuollaisten älykääpiöiden kanssa samalla planeetalla, tietäen että se planeetta on enemmänkin muiden eliöiden koti, kuin meidän vähemmistössä olevien tuholaisperkeleiden.

Vierailija

Kyllä meidän maakunassa kierrättää kaikki, aika outo urpo pitäisi olla jos myöntäisi että ei kierrätä. Äiti-ja siskopuolesi ovat kyllä täysiä idiootteja, miksi ihmeessä pahoitit mielesi sellaisten älykääpiöiden puheista? Maapallo hukkuu paskaan, ja kaikki normaalit ihmiset kierrättävät, ihan koska on pakko jos ei halua itsekin hukkua paskaan.

Vierailija

Työkaveri ei kierrättänyt. Hän oli 35-vuotias, fiksu nainen, jolla oli kaksi lasta. Hän heitti kaikki roskat sekaisin "kiireen" vuoksi ja ihmetteli, kun kierrätin. Asuin silloin yksin.

Kierrättäminen on mielestäni loogista ja järkevää. Pahoittelen, ettei äitipuolesi käsitä tilannetta.

Vierailija

Joopajoo. Ei se kierrättäminen oikeasti tyhmäksi tee. Jos tutkisitte hieman niin tietäisitte, että suurinosa kierrätetyistä jätteistä joutuu kuitenkin kaatopaikalla samaan läjään koska ei ole rahaa tarpeeksi prosessoida kaikkea erikseen. Toki saa kierrättää jos tahtoo. Mutta vois vähän miettiä toisten haukkumista. Kaikkia ei kierrätys kiinnosta eikä se pelasta maailmaa.

Vierailija

Tiedän erään joka ottaa lajittelun niin tosissaan, että irrottaaa banaanista tarran ja laittaa sen erikseen sekajätteeseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joopajoo. Ei se kierrättäminen oikeasti tyhmäksi tee. Jos tutkisitte hieman niin tietäisitte, että suurinosa kierrätetyistä jätteistä joutuu kuitenkin kaatopaikalla samaan läjään koska ei ole rahaa tarpeeksi prosessoida kaikkea erikseen. Toki saa kierrättää jos tahtoo. Mutta vois vähän miettiä toisten haukkumista. Kaikkia ei kierrätys kiinnosta eikä se pelasta maailmaa.

Harmi kun asut noin köyhällä paikkakunnalla. Meiiläpäin kyllä jakeet käsitellään erikseen. Eikä ole mutua tämä, vaan omin silmin nähtyä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäin nykyään poltetaan kaikki kierrätykseen kelpaamaton.

Muuttasit säkin sivistyksen pariin.

Vierailija

Eihän sillä koko masilmaa pelasta, mutta auttaa pitämään luontoa puhtaanoana edes lapsenlapsillemme täällä suht puhtaassa maailmassa, Suomessa.

En ymmärrä miten tuommoiset mistään mitään ymmärtämättömät ilkiöt jaksaa näyttää tyhmyyttään noin. Eikä voi olla heiltä pois, kun jengi kierrättää. He ovat vapaamatkustajia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat