Olen joka päivä kotona kokonaan ilman housuja, auttakaa?!

Vierailija

Aarggh, miten oppisin pukemaan housut jalkaan? Tykkään olla kotona ilman housuja, mulla on päällä tällänen melkein polviin asti ulottuva "paita", ettei perse ja pillu näy, koska mies ei tykkää.. Valittaa usein muutenkin että miksi oon kokoajan ilman housuja.

Kun asuin vielä yksin, niin olin aina vaan yöpaita päällä, en koskaan pukenu muita vaatteita päälle, paitsi sillon tietenkin kun menin vaikkapa kauppaan tai lenkille. Mutta kun tulin kotiin takas, heitin vaatteet päältäni (etenkin housut) ja laitoin äkkiä jonku ylisuuren löhöily paidan päälle. Siinä sitä taas oltiin ilman housuja!

Mutta haluaisin pukeutua kotona vähän paremmin nyt kun en asu enään yksin. Haluaisin näyttää viehättävältä miehen silmissä, en vaan saa aikaseksi pukeutua kunnolla !! Toisaalta taasen, ajattelen että ei mun tarvi mielistellä ketään, edes miestäni vaan voin näyttää vaikka kuinka peikolta kodissani.

EN VAAN VIIHDY MUISSA VAATTEISSA KUIN YLISUURISSA PAIDOISSA ILMAN MITÄÄN HOUSUJA.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Vaihda ukko t. Olen kotona pelkissä alusvaatteissa ja ei puolisolle tule mieleenkään valittaa asiasta, mitä väliä jos minulla on mukava olla näin ja talossa kulkee puolialaston nainen?

Vierailija

Mulla on vähän samaa vikaa ollut aina. Vähintäänkin pitkät housut pitää riisua aina pois kun kotiin tulee, ja joskus kotipäivinä olen pitkässä paidassa ilman mitään housuja. Nykyään kun on tuo taapero niin en enää viitsi kuljeskella nakuna, mutta mitään farkkuja en voi ajatellakaan pitäväni kotona, vaan jalassa on aina jotkut ihonmyötäiset leggarit tms. Yöt nukun aina alasti tai toppi päällä, pikkarit laitan vain silloin kun on menkat. Ja ah miten ihanaa on aina kun menkat loppuu ja saa taas nukkua alasti!

Vierailija

Opettele pukeutumaan.

Mieti, jos miehesi kulkisi munasillaan. Ei ole seksikästä.  Jos nyt asut toisen ihmisen kanssa, niin kyllä kannattaisi miettiä asiaa. Yäk, ällöä meinikiä.

Itse olen mielelläni ilman alkkareita, mutta silloin käytän tosi löysiä housuja, ei mitään legginssejä, vaan sellaisia isoja yöpaidan housuja, joiden kangas ei ole ihoa vasten. Tai sitten pitkä hame, puuvillakangasta. Silloin miehesi ei tietäisikään, ettei pikkareita ole. 

Vierailija

Miehesi on jotekin outo. Normaalimiestä tuollainen nainen vain innostaa. Se ettei ole housuja on terveellistä, alapää saa ilmakylpyjä.

Ja kyllä, "munasillaan" kulkeva mies on seksikäs myös.

Vierailija

Ja siinä sitten istuskelet sohvat ja tuolit pilluperseiseksi? Valkovuoto kaunistaa mööpelin kuin mööpelin?

Tuvassa

Nyt ei tulisi mieleenkään, kun vanhassa hataraksi jo nurkista eristeiden osalta käyneessä omakotitalomme olkkarissa  ja ruokasalissa (muita huoneita eoi nyt ole varaa sähköllä lämmittää) vetää melkein joka ikkunan ääressä ,vaikka on triplat,joten kakluunia ja leivinuunia tässä on ruvettava tänäänkin lämmittämään .

Kun ilmat muuttuvat taas vähän inhimillisemmiksi, niin sitten voi pukeutua kotona taas tavalliseen tapaan ,eli johonkin (näin talvella) esim. villaneuleeseen, (tai villatakkiin + t-paitaan ) lämpimiin sukkiksiin ja  lyhyt Benettonin taskullinen vakosamettiminari (suosikkini) niiden  päälle. Jalassa vielä villasukat .

Alastikin tosin on ihan kiva olla joskus kotona,mutta ellei nyt halua sairastuttaa itseään,niin se huvi ja riemu on kyllä viisainta jättää sitten taas ihan kesäaikaan vaan joskus.Nyt on tuvassa(ennen lämmittämistä) vielä  +14,joten oikeesti: ei ihan just'nyt tee niin mieli nakuilla täällä.

Vierailija

Mekko on niin yksinkertainen vaihtoehto että ihmettelen ettei tullut itsellesi mieleen.

Mulla vähän sama ongelma kuin numerolla 10 eli tykkäisin olla kotona vähemmissäkin vaatteissa mutta en tarkene. Ja meillä sentään semmoinen +22 astetta mutta olen tosi viluinen ihminen. Se ärsyttää, kun olisin mielelläni iltaisin jossain kivassa pikku yöpaidassa/babydollissa, miehenkin silmää miellyttäisi, mutta nyt pitää laittaa paksu aamutakki sen babydollin päälle ja sohvalla makoillessa vielä viltti tai kaksikin päälle. En ole talvi-ihmisiä en. Tulisipa ensi kesänä kunnon helleputki ja se >25 astetta sisätiloihin niin tarkenisi kerrankin!

Vierailija

Tuvassa kirjoitti:
Nyt ei tulisi mieleenkään, kun vanhassa hataraksi jo nurkista eristeiden osalta käyneessä omakotitalomme olkkarissa  ja ruokasalissa (muita huoneita eoi nyt ole varaa sähköllä lämmittää) vetää melkein joka ikkunan ääressä ,vaikka on triplat,joten kakluunia ja leivinuunia tässä on ruvettava tänäänkin lämmittämään .

Kun ilmat muuttuvat taas vähän inhimillisemmiksi, niin sitten voi pukeutua kotona taas tavalliseen tapaan ,eli johonkin (näin talvella) esim. villaneuleeseen, (tai villatakkiin + t-paitaan ) lämpimiin sukkiksiin ja  lyhyt Benettonin taskullinen vakosamettiminari (suosikkini) niiden  päälle. Jalassa vielä villasukat .

Alastikin tosin on ihan kiva olla joskus kotona,mutta ellei nyt halua sairastuttaa itseään,niin se huvi ja riemu on kyllä viisainta jättää sitten taas ihan kesäaikaan vaan joskus.Nyt on tuvassa(ennen lämmittämistä) vielä  +14,joten oikeesti: ei ihan just'nyt tee niin mieli nakuilla täällä.

Ööö... Wtf? :D

pohjmies

Vierailija kirjoitti:
Aarggh, miten oppisin pukemaan housut jalkaan? Tykkään olla kotona ilman housuja, mulla on päällä tällänen melkein polviin asti ulottuva "paita", ettei perse ja pillu näy, koska mies ei tykkää.. Valittaa usein muutenkin että miksi oon kokoajan ilman housuja.

Kun asuin vielä yksin, niin olin aina vaan yöpaita päällä, en koskaan pukenu muita vaatteita päälle, paitsi sillon tietenkin kun menin vaikkapa kauppaan tai lenkille. Mutta kun tulin kotiin takas, heitin vaatteet päältäni (etenkin housut) ja laitoin äkkiä jonku ylisuuren löhöily paidan päälle. Siinä sitä taas oltiin ilman housuja!

Mutta haluaisin pukeutua kotona vähän paremmin nyt kun en asu enään yksin. Haluaisin näyttää viehättävältä miehen silmissä, en vaan saa aikaseksi pukeutua kunnolla !! Toisaalta taasen, ajattelen että ei mun tarvi mielistellä ketään, edes miestäni vaan voin näyttää vaikka kuinka peikolta kodissani.

EN VAAN VIIHDY MUISSA VAATTEISSA KUIN YLISUURISSA PAIDOISSA ILMAN MITÄÄN HOUSUJA.

Kyllä se niin väärin on.  Minulle kelpaisi erinomaisesti tuollainen vaimo, olisin ihan tyytyväinen .  Muuten kyllä arvostan paljon sitä että siellä korvien välissä on jotakin, se on mielestäni suurempi puute, eikä sitä ole helppo korvata.

Vierailija

No siinäpä sitten olet ilman housuja. Se ei minun elämääni hetkauta millään tavalla suuntaan eikä toiseen, koska omassa kodissasi noin elät. Joten tätä vastausta enempää en taida sinua asiassasi auttaa.

tuvassa

Vierailija kirjoitti:
Tuvassa kirjoitti:

Ööö... Wtf? :D

Tarkoitatko tuolla ,että sinun on kovin  hankalaa käsittää,miksei nakuilu noissa oloissa ole ensimmäinen asia mikä siellä  tulisi mieleen,vai mitä "Ööö"....

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat