Miksi naiset ovat niin "bluepilled"?

Vierailija

Red pill = ottaa totuudet totuunena, vaikka totuus olisi todella vastenmielistä
Blue pill = ei ota totuutta totuune, vaan uskottelee totuuden itselleen sopivaksi

Esim. monesti bluepilled nainen sanoo: "Nyt kun olen 30v ja itsetuntoni sekä itseluottamukseni ovat hyvät, olen selvästi parempi "saalis" miehille kuin olin 17v tyttönä. Mies arvostaa älykkyyttäni, itseluottamustani sekä hyvää itsetuntoani"

Red pill menisi näin : "Nyt kun olen "past prime" 30v rouva, olen paljon näkymättömämpi miehille verrattuna siihen, kun olin naisen parhaassa iäsää, eli 17v. Miestä ei kiinnosta hyvä itsetuntoni tai itseluottamukseni, koska en ole enää tiukka nuori nainen. En tule olemaan ikinä olemaan miehen ykkösvalinta, vaan pelkkä jämä, koska todellisuudessa hän haluaa 17-19v nuorta naista"

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Eivätköhän naiset ole samasta syystä bluepilled kuin jotkut miehetkin? Uskon että syy siihen on periaatteessa kaikilla ihmisillä sama (sukupuolesta riippumatta): suojellaan omaa itsetuntoa ja identiteettiä kun ei kokoajan tarvitse taistella sisäisten ristiriitaisuuksien ja epämiellyttävien ajatusten kanssa.

Tarkoititko kuitenkin, että miksi naiset ovat useammin bluepilled kuin miehet?

T: itsekin bluepilled nainen

Vierailija

Miksi aloittaja on niin bluepilled että kuvittelee kaikkien miesten ajattelevan tuon hänen kuvailemansa esimerkin mukaisesti, että nuoruus ja tiukkuus (joka toki on pelkkien alle 20v beibejen yksityisomistuksessa oleva ominaisuus!) menee henkisen yhteensopivuuden ja kypsyyden edelle? :D Olen pahoillani jos olet tavannut vain näitä säälittäviä yksinkertaisia juntteja tai olet itse sellainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Red pill menisi näin : "Nyt kun olen "past prime" 30v rouva, olen paljon näkymättömämpi miehille verrattuna siihen, kun olin naisen parhaassa iäsää, eli 17v. Miestä ei kiinnosta hyvä itsetuntoni tai itseluottamukseni, koska en ole enää tiukka nuori nainen. En tule olemaan ikinä olemaan miehen ykkösvalinta, vaan pelkkä jämä, koska todellisuudessa hän haluaa 17-19v nuorta naista"

Miten selität sofia hellqvistin ja muut vastaavat.

Ihan vain tiedoksi muille, että lassukoiden/red pillien perseet räjähtivät täysin sofia hellqvistista, ne jaksoi keskustella asiasta kuukausia, koska se on ihan kurppaperse vanhus ja carl-philip silti meni sen kanssa naimisiin.....

Lassukat ei kestä sitä, kun niiden totuudet ei olekaan totta.

Vierailija

Ei oo kyllä koskaan tullut mieleen että mun pitäis olla joku ykkönen ja ikuinen ainoa tms. Liiba laabaa miehelle? Tollain ajattelee ehkä joku yltiöromanttinen hörhö joka on kattellut liikaa prinsessaleffoja mutta todellisuuden kanssa sillä ei oo juurikaan tekemistä. Siinä alkaa oleen se ja hailee ajatteleeko mies mitä teiniä kun ite siitä kuitenkin olen saanut samaan aikaan parhaan hyödyn vaikka kolmeekymppiä lähenenkin. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Red pill = ottaa totuudet totuunena, vaikka totuus olisi todella vastenmielistä
Blue pill = ei ota totuutta totuune, vaan uskottelee totuuden itselleen sopivaksi

Esim. monesti bluepilled nainen sanoo: "Nyt kun olen 30v ja itsetuntoni sekä itseluottamukseni ovat hyvät, olen selvästi parempi "saalis" miehille kuin olin 17v tyttönä. Mies arvostaa älykkyyttäni, itseluottamustani sekä hyvää itsetuntoani"

Naisen solipsismi, on syy. Täälläkin näkee koko ajan kuinka naiset olettavat että miehet arvostavat juuri niitä asioita ja piirteitä jota kyseinen palstailija itse arvostaa, koulutusta, tuloja, statusta.

Se on muuten 17-23v tossa sun jutussa, josta yritit provon tehdä. OKCkin osoitti, että vasta 26v alkaa (loputon) suosion alamäki.

Vierailija

Mutta eikös maailman seksikkäimmäksi tänä vuonna valittu nainen olekin 30-vuotias. 30-vuotiaat naiset on parempia kuin 17-vuotiaat.Yleensä vielä nuoren näköisiä mutta on paljon enemmän rahaa käyttää ulkonäköönsä kuin jollain teinillä. Lisäksi antavat helpommin kuin teinit ja ovat parempia sängyssä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kukahan järjenjättiläinen tänkin takana on? :D

t. 47v Nainen isolla N:llä!

Millainen nainen on nainen pienellä n:llä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten selität sofia hellqvistin ja muut vastaavat.

Ihan vain tiedoksi muille, että lassukoiden/red pillien perseet räjähtivät täysin sofia hellqvistista, ne jaksoi keskustella asiasta kuukausia, koska se on ihan kurppaperse vanhus ja carl-philip silti meni sen kanssa naimisiin.....

Lassukat ei kestä sitä, kun niiden totuudet ei olekaan totta.

En tiedä olenko Lassukka, kun en ole ikinä lassukan tekstejä lukenut, mutta kaikki sosiologise t tai antropologiset teoriat käseittelevät keskivertoja, yleisiä käytäytymismalleja, eikä yksittäisiä ihmisiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta eikös maailman seksikkäimmäksi tänä vuonna valittu nainen olekin 30-vuotias. 30-vuotiaat naiset on parempia kuin 17-vuotiaat.Yleensä vielä nuoren näköisiä mutta on paljon enemmän rahaa käyttää ulkonäköönsä kuin jollain teinillä. Lisäksi antavat helpommin kuin teinit ja ovat parempia sängyssä.

Kaikkein kauneimmat ja itsestään parhaiten huolta pitävät ovat toki kauniita tavallista kauemmin, mutta noissa maailman seksikkäin -äänestyksissä vaikuttaa henkilön tunnettavuus, ja tämä antaa etua vanhemmille. Haluaisinpa nähdä yhdenkin kyselytutkimuksen, jossa miehet pitävät 30-vuotiaita viehättävämpinä kuin 17-23-vuotiaita, kun puhutaan tavisnaisista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisi olevan 26v

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1424483879999.html

Vierailija

Jep, ei ole kelvannut Kim Kardashiankaan moneen moneen moneen vuoteen yhdellekään miehelle, Jennifer Lopezin alamäki alkoi jo uran alussa :/ voi voi naisia.

Vierailija

Lienee totta, että useimpien miesten panohaaveissa 17-vuotiaat ovat korkeammalla kuin vaikka kolmevitoset. Sitä en näin miehenä ymmärrä, miksi tämän asian pitäisi kiinnostaa minkään ikäisiä naisia sen kummemmin? Jokainen nainen saa varmasti seksiä riittävästi kuitenkin, enkä osaa nähdä kovin tavoiteltavana sitä, että mahdollisimman moni mies haluaa panna kerran.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat