Olen ollut seksisuhteessa yhteen mieheen pari kk, nyt kuitenkin satutin itseni pahasti hänen takiaan ja hänen reaktionsa...

Vierailija

Olimme viimeksi hänen luonaan, hän nosti minut aamulla seksin jälkeen syliin ja aikoi laskea sohvalle. Sohvan keskellä oli kuitenkin sellainen välipuu (kangassohva) hankala selittää mutta tuntuu kovalta. Hän pudotti minut siihen n. puolen metrin korkeudelta ja ai helv***** kun sattui. Selästäni on vielä leikattu lähiaikoina kasvain (hyvänlaatuinen) ja mies tietää sen kyllä.

No itkuhan siinä tuli kun sattui ja haava aukesi. Sanoin että nyt lähdetään ensiapuun heti.

Miehen reaktio oli se, että hän nauroi. Sanoi että kuka nyt pikku haavaa viitsii sairaalassa hoidattaa. Puhelimeni oli käsilaukussa joka oli eteisessä, onnistuin ryömimään sinne ja soittamaan ambulanssin. Tällä aikaa mies vain ravasi ympäri kämppää ja haukkui kuinka olen hysteerinen. heitti sentään pyyhkeen minulle ja sanoi että älä sotke verellä koko kämppää.

Nyt hän laittoi viestin, miksen vastaa hänen puheluihinsa. Ei kai kukaan voi olla noin urpo?!

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Mistä te oikeesti löydätte näitä miehiä? Mä olisin varmaa alkanu itekin itkemään jos oisin tuollee tehny. m25

Vierailija

No jospa opit tästä jotain?  Seksisuhteessa oleva petturimies, niinkö? Oma vaimo kotona vai itelläs oma mies?

Vierailija

No en todellakaan halua tavata häntä enää. Aiemmin oli ihan normaali kun olimme minun luonani. Pitäisikö kertoa suoraan mistä on kyse kun häneltä on tullut soittoja ja viestejä. En ole vastannut.

Ap

Vierailija

Minun ensimmäinen reaktio on lähes aina nauru vaikka olisin ihan eri fiiliksissa... Olen oppinut tietyissä kohdissa kertomaan tämän, koska on tullut väärinkäsityksiä. Voisiko hänelläkin olla näin? Ja ehkä häntä hävettää mokansa ja hävettää "vaivata" lääkintäihmisiä?

Vierailija

Empatian kyky puuttuu. Älä mene takaisin tuollaisen luo! Lähde nyt kun suhde on kestänyt noin vähän aikaa. Ei taida välittää kuin siitä että alapää pelaa :(

Vierailija

Sattuuhan tuollaisia haavereita vahingossa, mutta miksi mies ei suostunut viemään hoidettavaksi? Ja sekosi vielä?
Minä olisin ainakin vieynyt välittömästi lekuriin.

Vierailija

Kirjoita sille, että olet saanut selkänikamaan pahan vaurion ja tulet laskuttamaan häntä leikkaushoidoista. Sitten annat sen kusipään hikoilla. Etkä ole enää koskaan yhteydessä. Ja ymmärrät, että ansaitset niin paljon parempaa. 

Vierailija

Oisko nyt kuitenkin käynyt niin että mies ei ensin tajunnut että sua sattui pahasti. Ja kun se alkoi tunkea tajuntaan, niin pelästyi. Pelästyneenä suurin osa ihmisistä käyttäytyy älyttömästi ja voi sanoa vaikka mitä typerää. Tiedän monta miestä (ja naistakin) jotka hätääntyneenä ja huolestuneena kiukkuisena rähjäävät ja suorastaan haukkuvat. Pelästys nostaa adrenaliinia verenkiertoon, se tekee ärtyisäksi.

Voisit ainakin yhden kerran vastata miehelle ja kertoa että loukkaannuit hänen reaktiostaan. Ehkäpä hän haluaisi pyytää sulta anteeksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kirjoita sille, että olet saanut selkänikamaan pahan vaurion ja tulet laskuttamaan häntä leikkaushoidoista. Sitten annat sen kusipään hikoilla. Etkä ole enää koskaan yhteydessä. Ja ymmärrät, että ansaitset niin paljon parempaa. 

Tää on hyvä! Tee ap noin :)

Vierailija

Saattoi itsekin vähän järkyttyä ja hävetä noin pahaa vahinkoa, niin käyttäytyi sitten tuolla tavalla yrittäen mitätöidä asiaa. Jos on kerta muuten ollut normaali. Ikävä juttu :/

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat