Emilia Poikkeus haluaa elää miehen rahoilla

Vierailija

"– Olen sitä mieltä, että mies tuo leivän pöytään. En ole itse kauhean työorientoitunut. Ihailen sellaisia naisia, jotka ovat, mutta itse en ole sellainen. Nautin myös siitä, kun saan pitää miehestä hyvää huolta ja valmistaa hänelle ruokaa."
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1452906481945.html

Onko tällainen "sugar daddy" kovinkin haluttu naisten keskuudessa?

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

Luultavasti 24v. suhtkoht kaunis nainen, saa helposti jonkun raharikkaan kustantamaan heppoisen elämämänsä, tottakai tiettyjä palveluksia vastaan. Joku setämies nappaa tuonkin kuleksimasta. Helppoa kuin heinänteko. Ainakin tuo sanoo suoraan missä mennään, ei jää mitään arvailujen varaan.

Vierailija

Eiköhän tuo ole ihan tavallista että työssäkäyvienkin ja koulutettujenkin naisten haaveena on vakavarainen mies. Monelle on positiivista että mies osallistuu perheen talouteen ja kustantaa myös hankintoja. Jotenkin on loukkaavaa, että käytät "sugardaddy" nimitystä ihmisistä jotka ovat vakavissa suhteissa. En taas itse ymmärrä joidenkin naisten intoa juosta joidenkin rahattomien renttujen perässä ja sitten vänistä palstalla kun rahat eivät koskaan riitä. Ilmeisesti vain kärsimällä saa sen kirkkaimman kruunun.

Vierailija

Mitä uliset?

Itselleni olisi erittäin ok, että jos joskun löydän naisen, elättäisin sen. Siis niin, ettei naisen tarvitsisi käydä töissä. Ja jos löytyy sellainen nainen, joka ei halua käydä töissä, niin mikäs sen parempaa olisi. 

Vierailija

Kyl mäki mieluusti olisin kotirouvana. En oo erityisen älykäs, mulla ei oo mitään intohimoja tai lahjoja mihinkään suuntaan ja viihdyn tosi hyvin kotona. Rohkeaa myöntää toi ääneen, se on Suomessa kuitenkin tabu vaikkakin hyvin yleistä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luultavasti 24v. suhtkoht kaunis nainen, saa helposti jonkun raharikkaan kustantamaan heppoisen elämämänsä, tottakai tiettyjä palveluksia vastaan. Joku setämies nappaa tuonkin kuleksimasta. Helppoa kuin heinänteko. Ainakin tuo sanoo suoraan missä mennään, ei jää mitään arvailujen varaan.

Mitä vittua sä selität nyt jostain rikkaista setämiehistä? Oletko itse persaukinen ja naiseton?

Se on ihan tavallista, että pariskunnasta vain toinen käy töissä. Vielä 30 vuotta sitten se oli vielä tavallisempaa. 

Vierailija

Mies tuo leivän pöytään voi ihan vain tarkoittaa sitäkin että mies on ainakin yhtä hyvätuloinen tai suurituloisempi kantaen päävastuun perheen taloudesta. Emiliahan sanoi ettei aio koskaan jättää työelämää, jotta voi olla kuitenkin taloudellisesti itsenäinen.

Vierailija

Maksullisena naisena itseään mainostavana karkottaa fiksuimmat miehet. Toisaalta on kiire päästä rikkaisiin naimisiin ilman avioehtoa, kun moinen ei enää vanhempana onnistu. Muistaisi turvat taloutensa heti, mies, kun vaihtaa hänet myöhemmin nuorempaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Haha! Muija kehtasi mennä oikein iltapäivälehteen mainostamaan. Markkinointikikka se on tuokin. :)

Jotakuta vituttaa kun ei viikkorahoilla tai työkkärin korvauksilla saada edes töissä käyvää naista :D

Vierailija

Kyllä tuo kuulostaa useimpien miesten unelmalta...

Epävarmat naiset ja pikkupojatko täällä nyt itkevät?

"Nautin myös siitä, kun saan pitää miehestä hyvää huolta ja valmistaa hänelle ruokaa."

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat