Aion ostaa oman asunnon, jossa vetää henkeä perheeltä

Vierailija

Siellä ei kukaan muu sotke kuin minä, ei pyydä mitään, ei huuda eikä katso väärää tv-kanavaa. Ahh.

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ai nyt tähän saakin yläpeukkuja? Se onkin teistä hyvä asia olla pois perheen luota?
Ap

Oletamme, että olet nainen. Silloin tällainen breikki on osoitus rohkeudesta ja terveestä itsensä arvostamisesta. Jos olisitkin mies, olisit pelkuri ja itsekäs paska.

Olen lapseton, joten minulla ei ole omaa lehmää ojassa, mutta kyllähän nämä palstan kaksoisstandardit hymyilyttäisivät elleivät ne olisi niin traagisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla työpaikka on se henkireikä, jossa saan vetää henkeä perheeltä.

Surullista kuulla, ettei koti ole sinulle rentoutumisen ja virkistymisen paikka. -3

Vierailija

Alakouluikäiset lapset. Olen yllättynyt, että minua ei tuomitakaan. Ihan tarve ladata akkuja syynä aion sinne vetäytyä. Kodin ulkopuolella en ole varma sanonko mitään kellekään.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuostahan seuraa vain lisää neliöitä siivottavaksi ;) Mutta oikeasti moni on varmaan kade!

Pakko myöntää, että olen harkinnut ottavani sinne asuntoon kotisiivouksen. Kodissamme oli sellainen jonkin aikaa, mutta mies hermostui siihen, kun tavarat piti järjestellä ennen heidän tuloaan ja itsekin ahdistuin siitä. Kun sitä tavaraa on vain niin paljon. Kakkoskodissani en aio tehdä mitään mitään ikävää. Kun menen perheen luo haluan että minulla on heille jotain annettavaa ja säästän paukut sinne. En tiedä, kamalalle tuntuu, kun jotkut vaan pystyy siihen kaikkeen yhdessäkin kodissa.
Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat