Outoja oireita

Vierailija

Minulla on nyt muutaman päivän ollut alaselkä kipeä. Joskus aiemmin on ollut samaa aamuisin, mutta se on mennyt ohi, nyt jatkunut koko päivän. Alavatsassa on myös tuntunut omituisia vihlaisuja ja yhtenä päivänä tuntui jotain "repivää" kipua jos esim. niistin. Tällaista ei ole koskaan ennen ollut. Seuraavana päivänä tästä minulla oli oikea puoli lantiosta yllättävän kipeä. Onkohan muilla ollut tällaista ja mistä voisi johtua?

Kommentit (10)

Vierailija

Ai niin, sitten mulla on ollut myös sellaista että alavatsaa kutittaa :D Ei siis siten, että iho ois kuiva, vaan jotenkin eri tavalla... ap.

Vierailija

Mulla on ovulaatiokivut sellaisia vihlovia, pahaa paineen tunnetta ja repivää kipua toispuoleisesti nivusessa, alavatsalla, häpyluussa ja vihlonta tuntuu myös peräsuolen alueella. kestää n. 2h - vuorokauteen, eri kierroissa on vähän erinpituiset kivut ja aina joka kierrossa ei tule ovulaatiokipuja yhtään. Menkkakivuista en kärsi.

Mutta jos noi kivut kestää pitkään, niin voi olla myös endometrioosia, kannattaa käydä gynellä.

Vierailija

Ihan joku lihasjumikin voi aiheuttaa tuollaisia kipuja. Itselläni oli joskus alaselässä ja -vatsassa kipuja. Kävin hierojalla, joka hieroi selkäni läpikotaisin ja kivut hävisivät sen sileän tien. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Raskaana? ;)

Mietin sitä itsekin, mutta tein tällä viikolla testin ja se oli negatiivinen. Tosin menkkojen pitäisi alkaa vasta ensi viikolla, joten kertookohan testi vielä totuutta... Ap.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat