Miten olis ketju jossa kiitämme miehiämme?

Vierailija

Itselleni tämä keskustelu on ollut positiivista. Olen kiitollinen, että minulla on mies joka osallistuu niin kodin- kuin lastenhoitoon. Täytyykin tänään muistaa häntä ihan vain siksi että on olemassa 😍 . Täytyisi varmasti kiittää myös anoppia ja appea onnistuneesta kasvatuksesta 😊.

Kommentit (5)

Vierailija

Minäkin haluan kiittää miestäni monesta asiasta: siitä että hän on taivaallisen hyvä rakastaja, joka saa minut tuntemaan itseni maailman seksikkäimmäksi naiseksi. Siitä että hän ottaa syliin ja pitää hyvänä ja saa minut tuntemaan itseni äärettömän rakastetuksi. Siitä että että hän aamulla menee laittamaan autoni lämpiämään ja putsaa tuulilasit, silittää poskea ja sanoo "aja varovasti,siellä on liukasta". Että hän jaksaa illasta toiseen työpäivän jälkeen remontoida taloa. Että lapsilla on aina tilaa iskän sylissä. Että hän ymmärtää ja hyväksyy minun työni joka on epäsäännöllistä, kaukana kotoa ja hankaloittaa meidän arkeamme suunnattomasti. Että hän osoittaa minulle kaikin tavoin kuinka minä ja lapset olemme hänelle tärkeintä maailmassa. Tätä listaa voisi jatkaa vielä vaikka kuinka pitkälle...

Vierailija

Mä haluan kiittää miestäni siitä, että hän jaksaa minua päivästä toiseen. Yritän saada itselleni ja pääkopalleni koko ajan apua, mutta hankalaa on. Mies pysyy koko ajan vierellä ja yrittää ymmärtää, kun en jaksa. Rakastan tuota maailman eniten :)

Vierailija

Minä haluan kiittää miestäni siitä, että hän on saanut minut uskomaan aitoon rakkauteen. Hän pitää minua kauniina ja seksikkäänä pienestä ylipainosta ja aknesta huolimatta, ei yritä muuttaa minua mitenkään eikä vertaile minua muihin. Hän kokkaa minulle terveellistä ruokaa, kantaa sänkyyn aamukahvit ja huolehtii vauvastamme, jos olen itse väsynyt. Mies osallistuu kodinhoitoon välillä enemmän kuin minä ja laittelee kotia myös kauniiksi kynttilöin ja lyhdyin. Hän on herkkä, mutta miehekäs; aito ja rehellinen, empaattinen, rakastava ja muut ihmiset luontaisesti huomioon ottava. Tiedän varmaksi, että yhdessä hänen kanssaan saamme kasvatettua myös pojastamme nykyaikaisen Miehen, joka on sopiva yhdistelmä herkkyyttä ja tiukkaa periksiantamattomuutta. <3

Uusimmat

Suosituimmat