Yksinhuoltajien lapset on aikapommi

Vierailija

näitä isättömiä poikia ja tyttäriä jotka eivät saa isän rakkautta. Aloittavat seksin nuorena, tulevat raskaaksi ja sama kierre jatkuu.
Yh:n lapsi on usein itse yh.
Surullista ja pelottavaa katsottavaa.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Kyllä näin on. Nyt lapsia saava sukupolvi vaihtaa puolisoa tuon tuosta ja perheet ovat sekavia kokoonpanoja. Entisten suhteiden lapset ovat ylimääräisiä ja uuden ydinperheen tiellä. Myös tosiaan yh:n kasvattama usein kärsii tilanteestaan.

Selvähän se, että ongelmat näkyvät sitten nykylasten omissa perheissä. Eivät ole nähneet kotonaan sellaista perhedynamiikkaa, että riidellään, sovitaan ja erimielisyyksistä huolimatta pysytään yhdessä.

Vierailija

Siskon tyttöni sanoi kun minulla tuli riitaa mieheni kanssa. "jätä se,ota uus"

Hän yksinhuoltajan kasvattama eli asioita ei ratkaista tai heidän tapa ratkaista on paeta.

Vierailija

Joo, olisihan se parempi että olisivat saaneet kunnon perheen ja parisuhteen mallin isältään, joka pahimmassa tapauksessa juo, käyttää huumeita, hakkaa äidin ja samalla  lapsetkin. Onneksi näin ei ole kaikilla, mutta tätäkin tapahtuu.

Vierailija

Tämä on provo, mutta ärsyttääpä kuitenkin. Kaikki eivät ole yksinhuoltajia, koska olisivat itse mokailleet. Ihmisiä, perheellisiä ihmisiä kuolee. Ihmiset saattavat muuttua väkivaltaisiksi tai saada muita mielenterveysongelmia. Ihmiset tietävät kyllä milloin on parempi olla yh kuin antaa lasten toisen vanhemman huolehtia lapsista.

Pistää vihaksi tälläiset.

Vierailija

Minusta on hyvä, että se Marja-Liisa lopetti sen hankeen juoksemisen ja turpaan ottamisen ja pakeni lapsineen turvakotiin. Se oli viesti lapsille, että on olemassa joku raja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yksinhuoltajat, tuo ihmiskunnan syöpä! Ajatelkaa kuinka paljon paremmin asiat olisivat ilman heitä!!

Kyllä! Joko on av:lla hyvin huolellisesti kadehdittu jo tätä ihmisryhmää??!
Hehän saavat jotain avustuksiakin, eikö?
T. Uusi täällä, mutta opettajaviha/kateus nähty.

Vierailija

Yksinhuoltajia on niin paljon siksi, että siihen tämä yhteiskunta kannustaa. Varsinkin asumisen tuet on yhäreille niin massiiviset että työllä sellaista on vaikea saavuttaa.

Juurihan joku poliitikko mainitsi, ettei edes vain kahden lapsen yh-äidin kannata ottaa alle 2600€/kk nettopalkalla töitä vastaan. Tuossa ei edes ole harkinnanvaraista tukea mukana, jota virasto-Marjatat ilmeisen avokätisesti juuri yhäreille jakavat.

Käytännössä erittäin harva yh-mutsi tuohon yltää. Jos tuo on totta vain kahden lapsen yh:lle niin miettikääpä miltä laskelma näyttää viiden-kymmenen lapsen mamu-äidille.

Vierailija

Voi hyvä luoja mitä yleistämistä taas. Teidän lapsista tulee samalla logiikalla putkiaivoja. Miksette käytä energiaanne tän valittamisen sijasta vaikka niiden yh-äitien auttamiseen?

Vierailija

Ei nyt ihan aina ole näin...täs tapauksessa kyseessä on mun kaveri joka tosin on mies. Noh hänen isänsä kuoli kun mies (kaverini) oli 14v. Se vaikutti aluks tosi pahasti hänen mielialaansa. Mut asian käsiteltyään hän muuttu takas omaks itsekseen: varmaan positiivisimmaks ihmiseks mun lähipiirissä. Hänen äitinsä jäi yksinhuoltajaks mut vaik menetys oli suuri ja isän rakkaus on jääny puuttumaan niin en voi parempaa kaverii toivoa.

Vierailija

Itse elin ydinperheessä jossa isä löi ja joi. Vuosia toivoin että he eroaisivat. Olin 14v kun tuli ero.

Vahingot oli erilaisia. Opin pelkäämään miehiä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat