Miesystäväni lopettaa hyväilyni kun huomaa että

Vierailija

olen kiihottunut.
Kun en ole innostunut, hän on todella kiihottunut.
Toki lopetan jos hän ei innostu..tuntuu ettei han halua "antaa" mitään toiselle.
Eikö miehistä tunnu hyvälle kun saa naisen kiihottumaan?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Seksiin asti tuon takia emme ole edenneet.

ap

Miehellä taitaa olla jotain omia seksuaalisia ongelmia.

Vierailija

Kunpa miehet ymmärtäisivät. Kun antaa, saa.

Sellainen mies joka saa sinut taivaisiin. Hän tod. näk. saa palvovan naisen joka tekee mitä hän pyytää.

Ottakaa oppia George Uhlista.

Vierailija

Haloo, voitko kertoo lisää, tää kuulostaa todella oudolta ja mielenkiintoiselta. Ajeleeko hän muuten täysillä?

Vierailija

Hän tulee töiden jälkeen kalu kovana. Työntää mut seinää vasten, nuolee mun kaulaa. Kun huomaa että kiihotun ja haluaisin hänen nuolevan rintojani, innostus laantuu.

Välillä kaappaa minut syliin, hyväilee reisiäni. Jos en innostu, hän on todella kiihottunut.

Mies minua 15v vanhempi. Hän on ihana, mukava, hauska. Mutta toki tämä asia huolettaa minua.

ap

Vierailija

Mies ei siis haluaisi lopettaa, mutta en voi jatkaa hyväilyä, jos en tunne mitään. Minun pitää tuntea että mies on innostunut, se kiihottaa minua entisestään.

Kun puuhailen jotain keittiössä, hän tulee taakseni ja hyväilee rintojani. Alan hieroa peppuani häntä vasten,koska asento kiihottaa minua. 

Sitten hän lopettaa. Vastaavia tilanteita vaikka kuinka-

Tuntuu että hän haluaa minut innostuneeksi, sitten lopettaa.

ap

Vierailija

Olisi mukava kuulla jos miehet ymmärrätte tätä käytöstä , etten turhaan ihastu mieheen enempää.

Hän siis aivan normaali työssäkäyvä, 2 lapsen isä.

Itse pukeudun seksikkääästi ja hän tuntuu olevan ylpeä että hänellä nuorempi naisystävä.

ap

Vierailija

Olen 50 vuotias mies ja aika paljon jo nähnyt ja kokenut. Mitään kertomasi kaltaista en ole koskaan kuullut, todella outoa. Itse ainakin olisin joka kerta saattanut naiseni taivaisiin.

Vierailija

Jos miehellä on ongelmia seisokin kestävyydessä?
Kun huomaa että haluat penistä sisääsi, niin tulee epävarmaksi ja perääntyy?
Siinä yksi arvaus.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat