Onko noloa jos parisuhteessa miehen kengänkoko on 39 ja naisen 40?

Vierailija

Ajatteletteko että he eivät sovi yhteen?

Kommentit (11)

Vierailija

Olin kerran treffeillä aasialaisen miehen kanssa, jolla oli kyllä aivan selkeästi pienemmät jalat kuin minulla (oma koko 39). Tämä ei ollut se pääasiallinen syy, miksi meistä ei tullut paria, mutta ehkä sillä oli jotain tekemistä asian kanssa...

Vierailija

Kengännumerohullu palstalla taas?

Seurustelin joskus miehen kanssa, jolla oli sama kengänkoko kuin mulla (39). Kätevää, kun lähikaupassa saattoi käydä myös miehen kengillä. :) Suhde kaatui ihan muuhun juttuun kuin kengännumeroon...

Vierailija

Heh, isäni on pitkä, mutta pienijalkainen, äitini isää lyhyempi, kuitenkin isommat jalat. Muistan hyvin, että isä osti tahallaan 3-4 numeroa liian suuria saappaita, muttei voinut fuskata pikkukengissä, ne olivat juurikin nuo 39:t. Kai se oli noloa, mutta silti naimisissa yli 35 v.

Vierailija

Mittaan aina eteisessä vieraitteni jalat sen jälkeen, kun he ovat riisuneet kenkänsä.

Miehen kengännumeron pitää olla vähintään 45 ja naisen korkeintaan 38. Mikäli miehellä on pienempi jalka tai naisella suurempi, niin ojennan vieraille heidän takkinsa ja ohjaan heidät ulos.

Hyvä, että kysyin noin tärkeän kysymyksen, jota kaikki me mietimme koko ajan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mittaan aina eteisessä vieraitteni jalat sen jälkeen, kun he ovat riisuneet kenkänsä.

Miehen kengännumeron pitää olla vähintään 45 ja naisen korkeintaan 38. Mikäli miehellä on pienempi jalka tai naisella suurempi, niin ojennan vieraille heidän takkinsa ja ohjaan heidät ulos.

Hyvä, että kysyin noin tärkeän kysymyksen, jota kaikki me mietimme koko ajan.

Kiitos nauruista, olet ihana ♡♡♡ ap

Vierailija

Ei se minusta ole, mutta minulla ei olekaan mitään ongelmaa jalkojeni kanssa. 

Jos on huono itsetunto ja häpeää liian isoa/pientä jalkaansa, niin saattaa tehdä tuosta ongelman. Minulla on ollut syömishäiriö (nyt parantunut ja normaalipainoinen) mutta rakastuin todella langanlaihaan mieheen joka ei ollut minua kovasti pitempikään. Hän painoi minua vähemmän. Se oli minusta ihan hirveän noloa itseni kannalta ja jouduin käsittelemään asiaa pitkään, sillä se nosti minussa esiin vanhoja itseinhon ja häpeän tunteita. 

Ymmärtäisin siis että joku jalkojensa takia kiusattu kokisi olonsa noloksi. Sen sijaan joku ulkopuolinen naureskelemassa toisten jaloille on naurettavaa :D

Vierailija

Mulla on kengänkoko juuri tuon 40 ja miehelläni 39. Hän on minua 7 cm pidempi. Ikinä ei ole häirinnyt miehen kengän koko :) Yhdessä oltu jo yli 10 vuotta! Monesti meille menee myös sama kenkä. On tää kyllä kätevää kun voin ostaa hänelle kengät sovittamalla niitä itse :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat