Syömishäiriöinen teini

Vierailija

http://aijaa.com/D4gbqF

Olen epäillyt jo pitkään mieheni tyttärellä olevan syömishäiriö ja nyt löysin tämän. En mitenkään etsinyt, se tippui hänen koululaukustaan. Sivukaupalla listauksia ruoista, kyykyistä ja oksentamisesta. Mies ei pidä tätä huolestuttavana, eikä anna minun puhua tyttärelleen. Mitä helvettiä teen?

Kommentit (7)

Vierailija

Juu, olen syömishäiriöisen äiti, kokemuksia riittää.

Tuo on niin paha, kun ei tiedä, missä vaiheessa pitäisi puuttua, tai ei tiedä, että pitäisikö ummistaa vaan silmänsä. Vuosien piina minulla on takana, hurjia vuosia ovat olleet.

Mutta jos oikeasti näyttää laihalta tai alkaa ahmimaan (ja oksentelemaan - sitä ei helposti edes kuule), ole huolissasi. 

Hele....tti, kun ärsyttää syömishäiriöt! Arggh, omakin tyttö painoin 35 kiloa vähän yli kaksikymppisenä. Uuuh. 

Vierailija

ssss kirjoitti:
En yleensä voisi vähempää välittää saamistani alapeukuista, sillä ne ovat kohdallani normi, mutta nyt on kommentoitava! Mikä helvetti teitä vaivaa?! Ap on loukannut viestintäsalaisuutta ja tuette sitä!

Anorektikoista kuolee 10%. Kyseessä alaikäinen, jolla sairauden vuoksi kohonnut kuolemanriski. Moni anorektikko mielenterveyslain perusteella laitetaan pakkohoitoon, kun on todellisuudentaju vääristynyt siten, että oma terveys ja turvallisuus uhattuna. Iso asia, puhu tytölle , yhteys kouluterkjariin/lääkäriin.

Uusimmat

Suosituimmat