Mulla on järjettömän paha olla

Vierailija

En pysty kohta käymään töissä jatkuvan kiusaamisen vuoksi. Ainoastaan lapseni ovat syy sille etten tapa itseäni.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Ota saikkua, käy työterveyshuollossa, valita pomolle, luottamusmiehelle ja työsuojeluvaltuutetulle

Kuu ja kasva aikuiseksi. Tee jotain ja Kanna vastuu itsestäsi ja hyvinvoinnistasi. Oothan tehnyt työsi ja huomioinut muut, sinäkin.

Vierailija

Mä en tiedä kuinka joku on niin sairas että potkii potkittua. Mulla ei ole enää voimia taistella. Eikä mulla ole ketään kuka puolustaisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha puhua koska siihen ei meillä kukaan puutu.

Sinun itse tulee puuttua.

Olen puuttunut. Asiat jatkuu. Firma kärsii koska ilmapiiri on huono.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ota saikkua, käy työterveyshuollossa, valita pomolle, luottamusmiehelle ja työsuojeluvaltuutetulle

Kuu ja kasva aikuiseksi. Tee jotain ja Kanna vastuu itsestäsi ja hyvinvoinnistasi. Oothan tehnyt työsi ja huomioinut muut, sinäkin.

En mä voi ottaa enää saikkua. Siitä kiusaaja saisi uuden motiivin hakata mut henkisesti.

Vierailija

Halaus ap! :)

Käy työterveyshuollossa. Onko työpaikan vaihtaminen mahdollista?

Työpaikan takia ei todellakaan kannata itsemurhaa tehdä. Kiusaaminen on hirveä asia. Onko sulla työpaikalla ketään kavereita?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha puhua koska siihen ei meillä kukaan puutu.

Sinun itse tulee puuttua.

Olen puuttunut. Asiat jatkuu. Firma kärsii koska ilmapiiri on huono.

Ilmapiiri on huono joo. Itse pilaat sitä myös, Kanna vastuusi.

Miten aloittaja sitä pilaa ja mitä sen pitäisi tehdä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Halaus ap! :)

Käy työterveyshuollossa. Onko työpaikan vaihtaminen mahdollista?

Työpaikan takia ei todellakaan kannata itsemurhaa tehdä. Kiusaaminen on hirveä asia. Onko sulla työpaikalla ketään kavereita?

On. Niitä jotka tuntevat mut jo pidemmän aikaa ja niitä jotka ovat tutustuneet muhun lähiaikoina.

Vierailija

Pitääkö teillä tehdä töissä töitä? Miten sua kiusataan? Etkö itse saa päättää työvuoroja omien menojen mukaan? Etkö saa valita kivoja hommia sen sijaan, että pitää tehdä niitä ei niin kivojakin?

Ootko väärällä alalla ehkä? Mee kouluun ja hanki uusi ammatti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat