Katseletteko muiden ihmisten kenkiä?

Vierailija

Kun olette esim kauppakeskuksissa, kaduilla, ruokakaupassa? Jos katsotte, miksi?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

En. En tuijottele ihmisiä niin alas, jos katson niin katson yleensä kasvoja. Kengät on harvoin mitenkään mielenkiintoisen näköiset. Tylsiä mustia ja ruskeita popoja kaikilla on, niitä kenkäkaupatkin on täynnä.

Vierailija

Kyllä katselen:

1) rakastan kenkiä
2) kauniit ja tyyliin sopivat kengät ilahduttavat
3) kengät ja niiden hoitamisen taso kertoo monenlaista kantajastaan.
👠💓

Vierailija

juu katson. kertoo ihmisestä yllättävän paljon, mut en mä kaikkien kenkiä tuijottele niin kun en mä kaikkien vaatteisiinkaan kiinnitä hirveesti huomiota. mut jos mä esim puiston penkillä istun. saatan tuijotella pelkkiä kenkiä ja jos niissä jokin herättää mielenkiinnon niin vasta sitten vilkasta ylöspäin. mut mä nyt oonki vähän tämmönen =D

Vierailija

En elleivät kengät ole huomiota herättävän väriset, rumat tai muuten tilaisuuteen täysin sopimattomat. Sama kyllä muussakin pukeutumisessa, en huomioi muiden vaatetusta yleensä oikeastaan ollenkaan.

Vierailija

Mua kiinnostaa ylipäänsä pukeutuminen ja siihen kuuluu myös kengät. Kiinnitän kyllä heti huomiota, jos kengät ei sovi asuun. Toki riippuu tilanteesta, en tietenkään näkyvästi arvioi ketään päästä varpaisiin eikä aina kenkiä näe, jos on esim. ihan lähellä. Ihailen erityisesti miesten tyylikkäitä nahkakenkiä. Suomalaisilla miehillä on liian usein kaupungissakin jotkut goretex lenkkarit.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat