Viikossa laihdutus -1kg, vyötärö -2cm, lantio -2cm.

Vierailija

Ihana huomata että tulosta tulee säännöllisellä, terveellisellä syömisellä. Ei nälässä kituuttamisella vaan puhdasta itse valmistettua ruokaa sisältäen kanaa, kalaa ja naudanlihaa (max 10% rasvaa), kasviksilla, marjoilla, leseillä, rahkalla, täysjyvätuotteilla kohtuudella. Ei mielitekoja, pirteänä kuin peipponen. Ruokavalion lisäksi säännölliset reippaat kävelylenkit ja kahvakuula x 4/vko.
Tervetuloa kevyempi kevät! =)

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ollut vissiin vähän turvotusta!

En tiedä. Joulupäivänä aloitin ja kaiken kaikkiaan lähtenyt -3,5kg, vyötärö -4cm, lantio -4cm. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja vissiin vähän kateutta ilmassa.

Ymmärrän ajatuksesi, mutta ei kyllä.:D Asioihin perusteellisesti perehtynyt viimeisen kahdeksan vuoden aikana kylläkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin aikoinaan laihdutin noin kilon viikkovauhtia ja kiloja läks semmoset 20. Että mullakin oli vissiin sitten vähän turvotusta :D
Mua ärsyttää toi kommentti, ite kuulin samaa aikoinaan. Ja toinen oli että kaikki lihakset lähtee. Vyötäröltä lähti varmaan toistakymmentä senttiä eli en ihan usko että oli lihaksia..
Ja mitä väliä sillä on vaikka aluksi lähtiskin turvotus pois? Kuka laihduttaja haluaa että on turvotusta? Tai kukaan muukaan ylipäänsä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja vissiin vähän kateutta ilmassa.

Ymmärrän ajatuksesi, mutta ei kyllä.:D Asioihin perusteellisesti perehtynyt viimeisen kahdeksan vuoden aikana kylläkin.

No hyvä :D!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin aikoinaan laihdutin noin kilon viikkovauhtia ja kiloja läks semmoset 20. Että mullakin oli vissiin sitten vähän turvotusta :D
Mua ärsyttää toi kommentti, ite kuulin samaa aikoinaan. Ja toinen oli että kaikki lihakset lähtee. Vyötäröltä lähti varmaan toistakymmentä senttiä eli en ihan usko että oli lihaksia..
Ja mitä väliä sillä on vaikka aluksi lähtiskin turvotus pois? Kuka laihduttaja haluaa että on turvotusta? Tai kukaan muukaan ylipäänsä?

En minä millään pahalla.:D Myönnän, että mielsin jostain syystä ap:n normaalipainoiseksi/lievästi ylipainoiseksi laihduttajaksi, ja kommentoin ehkä turhan hätäiseen. Pahoitteluni, poistun vähin äänin. ^^

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat