Millä täyttää tyhjiö elämässä kun ei ole parisuhdetta

Vierailija

eikä kaverit kerkeä jatkuvasti näkemään? Millä sosiaalinen ihminen täyttää sen tyhjiön?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Ala treenaamaan 6-8 krt/vko ja suunnittele elämäsi uudelleen. Sitten kun olet 'hottis' valitset jonosta sopivimman kandidaati ja teet ankkurilapsen tämän kanssa. Synnytyslaitoksen jälkeen voit keskittyä parisuhteesi ylläpitämiseen. Pidä kuitenkin aina Facebookissa profiilikuvanasi wanha treenikuva. Mielummin sivuprofiili takaviistosta, jossa näkyy rinta, perse ja ojentajat, jossa itse katsot sivuun ja alas.

Vierailija

Matkustelu, opiskelu esim avoimessa yliopistossa. Taloprojekti, joku ihana vanha mummon mökki jonka remppaat mieleiseksesi? Liity johonkin ryhmään tms joilla samoja kiinnostuksen kohteita. Vaella, ota päämääräksi käydä läpi kaikki suomen luonno suojelupuistot.

Vierailija

Päivät kuluu leppoisasti naisille keljuillessa vauva-palstalla. Uusi elämäntarkoitukseni on vinoilla vaan naisille. Testamenttaan koko omaisuuteni jollekkin sovinistiselle miesjärjestölle kun kuolen pois.

Vierailija

Ura tietenkin. Voi keskittyä työhön ihan täysillä ja tehdä töitä, jotka vaikka vaativat pidempääkin matkustelua. Tapaat töiden kautta mielenkiintoisia ihmisiä. Jos nykyisen työpaikan työkaverit ei miellytä, aina voi vaihtaa toiseen työhön, kun ei tarvitse miettiä esim. lasten tarhapaikkoja ja hakuja kohtuullisen työmatkan päässä. Yhden ihmisen on helpompi muuttaa työn perässä vaikka ulkomaille kuin kokonaisen perheen.

Ja sitten kun ei ole töissä, harrastaa ihan mitä haluaa ja mihin aikaan vaan. 

Vierailija

Kuulostaa ihan multa paitsi että mulla ei ole kavereitakaan. Panostan töihin ja urheiluun. Loppuaika menee tietokoneella

Vierailija

Mulla on lapsi ja harrastuksia, sitten seksisuhteita. Laiskottelen myös aina kun mahdollista. En edes tiedä miten ehtisin seurustelemaan.

Vierailija

Mitä kaikkea haluaisit tehdä? Itse viihdyin erinomaisesti yksin parisuhteessa ollessani mutta nyt sinkkuna en osaa oikein keskittyä mihinkään, mitä haluaisin tehdä. Sitten kun olen suhteessa, toivon, että saisi se toinen olla paljon muualla, jotta saisi tehdä niitä asioita, joita itse haluan ja jos toinen on liikaa läsnä, niin ärsyttää vaan. Miten en nyt saa tehtyä mitään omia juttuja vaikka ei tässä uusi mieskään ole edes hakusessa??

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat