Tiedättekö miksi esim. Johanna Raunio on kaikkien mielestä kaunis?

Vierailija

Hänen silmänsä ovat tarpeeksi kaukana toisistaan.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eli siis Paavo Väyrynen on todellinen hurmuri?

Vierailija

Niin. Silmien etäisyydestä se vain johtuu. Jos ne olisivat yhtään lähempänä toisiaan olisi hän kaikkien mielestä ruma. Vai olisiko ;)

Vierailija

No olisko ihan vaan yhtä yksinkertainen syy kuin siinä eräässä tunnetussa Madonna-maalauksessa, jossa taiteilija oli yhdistänyt monien mallien kasvonpiirteitä?

Ei siis ole mitään erityisen 'poikkeavaa' piirrettä vaan mahdollisimman tavallinen.

Vierailija

Monet pitävät varmasti esim. Anne Pohtamoa kauniimpana, vaikka hänellä silmät ovat hyvinkin lähellä toisiaan ja vieläpä epäsymmetriset. 

Henkilökohtainen mielipiteeni kyllä on, että kaukana toisistaan olevat silmät naisella ovat kauniimmat. Miehillä voi olla joskus toisinkin, luo sellaisen luolamiehen intensiivisen katseen, kun muistuttaa apinan ja alkuihmisen sekoistusta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtainen mielipiteeni kyllä on, että kaukana toisistaan olevat silmät naisella ovat kauniimmat. 

Mulle taas tulee ET-fiilis kyseisen näköisistä naisista.

Vierailija

Mulle tulee ufot mieleen kun silmät kaukana. Normaalit tai himpan lähellä olevat silmät ja sirot kapeat kasvot naisilla näyttää aika hyvältä. Miehillä toisin päin. Muutkin piirteet merkitsee kuten silmien koko, väri, nenä, poskipäät, leuka, iho

En ole edes fani

Tää koko ketju on perustettu, jotta ap voi alkaa esittämään näkemyksiään j. Vartiaisesta. Tällä viikolla ap esitti väitteen, jonka mukaan Jennin silmät olisivat liian lähellä toisiaan.

Nim. Jenni on kaunis!

Vierailija

En ole edes fani kirjoitti:
Tää koko ketju on perustettu, jotta ap voi alkaa esittämään näkemyksiään j. Vartiaisesta. Tällä viikolla ap esitti väitteen, jonka mukaan Jennin silmät olisivat liian lähellä toisiaan.

Nim. Jenni on kaunis!

Oletkos ihan pikkusen vainoharhainen??

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eli siis Paavo Väyrynen on todellinen hurmuri?

Kiitos, sait mut hihittämään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nim. Jenni on kaunis!

Oletkos ihan pikkusen vainoharhainen??

Ei taida olla. Näitä ketjuja on täällä ollut ihan "kiitettävästi".

Vierailija

Mä oon pohtinut myös tätä silmien etäisyyden vaikutusta kauneuteen. Musta aavistuksen keskimääräistä kauempana toisistaan olevat silmät ovat usein "suloisemmat", mutta varsinainen kauneus ei kyllä muuten riipu siitä onko sulla silmät lähellä toisiaan, kaukana, keskivälissä, nenänvarressa vai ohimoilla.

Vierailija

Kivilahden tyttärillä on silmät kaukana toisista. Miltä näyttää? Googletappa. Olisko kauniimpia jos olis lähempänä, mielipidekysymys tämäkin

Vierailija

Nim. Jenni on kaunis!

http://im.mtv.fi/image/3030092/landscape16_9/1024/576/bfac96e37ccd353303b4eb9812c9f23f/gc/1802963.jpg

Kaunis on, mutta on kyllä mulla kauniimmat silmät :D Muutenkin näytän enemmän tältä http://www.billboard.com/files/styles/article_main_image/public/media/Adele-2015-press-Alasdair-McLellan-XL-billboard-650-2.jpg

eli samat miehet jotka tykkää jennin tyyppisistä eivät varmaan pitäisi minunlaisesta :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat