Miehen työntekijä märkä päiväuni

Vierailija

Auttakaahan nyt.
Mieheni työntekijästä on tullut minun märkä päiväuni.
Tämä työntekijä käy päivittäin työpaikallani tuomassa tavaraa, miehelläni siis kuljetusalan yritys.
Hän on ulkonäöltään märkä päiväuni, ihmisenä muuten kaikkea sitä mitä vihaan. Oma mieheni on ihmisenä kaikkea mitä pystyn toivomaan.
Kun hän on tuomassa tavaraa, minun on vain pakko päästä varastoon, ihan vaan heittämään muutama sana (hei, mitä kuuluu, oliko sulla meille paljon tavaraa jne...) ja nähdäkseni hänet.

Tällä viikolla mieheni oli reissussa. Niinpä tämä työntekijä alkoi kyselemään onko kotona yksinäistä, mitä teen illalla, milloin mieheni tulee kotia, olenko yksin töissä, monelta työpäiväni loppuu ja heitti vielä perään että hänellähän on avaimet työpaikalleni jos minulla seuraavana aamuna on yksinäistä töissä. Vastailin ihan kuten kenelle tahansa, vaikka häkellyin kysymyksistä joita ei ole aiemmin tullut.
Torstaiiltana sain viestin häneltä. Totesi että mieheni ei kuulemma ole vielä tullut kotia, mutta hänen pitäisi saada yhdet avaimet jotka ovat täällä meillä, olisinko kotona? Kysyin mistä ihmeestä hän on henk.kohtaisen numeroni saanut (nimelläni haettaessa tulee työnumeroni) ja että olen kotona kun isäni on meillä remppaamassa. Tiedän, että hän ei niitä avaimia todellisuudessa tarvitse ja jos hän niitä olisi tarvinnut, olisi kyllä mieheni minulle ilmoittanut. Hetken päästä tuli vastaus, että asia järjestyi eikä tarvitse niitä avaimia.
Perjantaina hän pahoitteli kun ei tarvinnutkaan tulla käymään edellisenä iltana, toivotti hyvät viikonloput ja lähti.

Kerronko miehelleni mitä tämä työntekijä minulle puhuu ja tästä viestistä, vai olenko hiljaa ja jatkan kuten mitään päiväunta ikinä olisin nähnytkään? Tämä työntekijä on pelkkää silmäruokaa jonka kanssa on mukava puhua ummet lammet. Kuitenkin jos en nyt kerro viestistä, niin olisihan se hieman outoa vaikka viikonpäästä siitä alkaa kertomaan.

Kommentit (8)

Vierailija

Itse olet hekumoinut kaverusta ja hän on sen varmasti huomannutkin. Miksi ihmeessä siis haluaisit aiheuttaa hänelle hankaluuksia kertomalla miehellesi?

Vierailija

Mä mainitsisin,vähän ehkä ihmetellen,että kun Laitto tällä sen viestin ja kun vastasi näin niin sitten se vastas näin...välttämättä muita puheita en alkais kertoa....ehkä...

Vierailija

Olen luonteeltani sellainen iloinen puhelias, työni on olla iloinen ja puhelias. En ole tarkoituksella yrittänyt flirttailla, iskea tai mitään sellaista. Keskustelut ovat tähän viikkoon asti olleet ihan puuta heinää ilmoista ja kuormasta, samoja juttuja kuin mitä muut työntekijät hänen kanssaan puhuu.
Jos olemukseni on tehnyt minusta "slut" (kauniisti sanottu), tai jos olen kaiken pahan alku ja juuri, ainoa tapa minun puolelta on katkaista kaikki yhetydet tähän työntekijään. Sekin on aika mahdotonta kun tosiaan nähdään työpaikallani joka päivä ja välillä on tilanteita, että on pakko puhua ja nähdä.

Ap

Vierailija

Tuo mitä kerroit, että sinun on pakko päästä aina varastolle kun mies on sielä. Varmasti annat itsestäsi huomaamatta hieman tyrkyn/flirttailevan kuvan. Vaikka et mitään ihmeempiä juttelisikaan niin kyllä tuon "ihastuksen" varmasti muut huomaa.

Vierailija

Jollei minun "slut"-kategorisointi sovi mielestäsi sinuun, niin lopeta temppuilusi ja unelmointisi. Kerro myös pojalle, että tässä vissiin on tapahtunut erehdys ja ole jopa vähän pahoillasi, jos olet antanut ymmärtää jotain... Älä vaan leiki viatonta!

Uusimmat

Suosituimmat