Ovatko naiset keskimäärin puheliaampia ja sosiaalisempia kuin miehet?

Vierailija

En tiedä, onko vain mututuntumaa, mutta näin olen huomannut asian usein olevan. Mitä mieltä olette, pitääkö paikkaansa?

Kommentit (10)

Vierailija

Eiköhän tuo ole kiinni enemmän persoonasta kuin sukupuolesta; ainakin itse tiedän monia puheliaita miehiä ja hiljaisia naisia.

Vierailija

Naiset hengittävät tutkitusti enemmän suun kautta. Lisäksi naisen aivolihas on veltompi kuin miehen. Siksi siitä tipahtelee helpommin ajatuksia suoraan kitalakeen ja edelleen avoimesta suusta ulos.

Vierailija

Kyllä, naiset juoruavat, valittavat, nalkuttavat ja päästelevät suustaan sammakoita ajattelematta ensin.

Eli ovat "puheliaampia", en tiedä onko tämä sitten sosiaalisesti kovinkaan hyvä juttu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ole kiinni enemmän persoonasta kuin sukupuolesta; ainakin itse tiedän monia puheliaita miehiä ja hiljaisia naisia.

Juuh, av:lla asiat ovat aina päälaellaan:

kaikkien miehet tienaavat vähemmän kuin naisensa ja ovat lyhyempiä, miehet tekee ruoat (paitsi sitten noissa ulinaketjuissa), kukaan mies ei koskaan saa pillua mutta mammoille munaa riittäisi ovista ja ikkunoista jne. 

Vierailija

Tutkimusten mukaan naiset ainakin ovat verbaalisesti lahjakkaampia, muistaakseni.

Eivät yhden ihmisen kertomat kokemukset taida paljon merkitä. Itse olen aika paljon omissa oloissani viihtyvä ja tuttavapiiriini ovat valikoituneet hiljaiset ihmiset. Suurin osa tuttavistani on naisia. Mutta ei se mitään todista.

Uusimmat

Suosituimmat