vaimo haluaa saada kahta

2Men

Olen haaveillu vieraasta miehestä panemassa vaimoani kanssani. Ollaan puhuttu tuhmia ja käytetty dildoa. Nyt vaimokin suostui siihen et etsitään mies meidän seuraks. Ollaan molemmat ihan kiimoissaan ajatuksesta jo. Miten edetä?

Kommentit (10)

Vierailija

Ja ilmeisesti sä haluaisit että tällä toisella miehellä olisi kunnon mela, kun sulla itsellä on niin tavallisen pieni, niin sä jollain sairaalla tavalla kiihotut siitä, kun näet ison aisan painuvan sun vaimosi kuumana odottavaan lihaan.

2Men

Kiitos vinkeistä. Luulen että alkuun lähden netistä etsimään ehdokasta. Ja viimeiselle kommentoijalle niin melaa löytyy kyllä itseltäni. Ei kaikki oo samanlaisia kuin sinä. Tyhmähän sä oot kun rupeet ennakkoluuloja huutelee!

Vierailija

2Men kirjoitti:
Kiitos vinkeistä. Luulen että alkuun lähden netistä etsimään ehdokasta. Ja viimeiselle kommentoijalle niin melaa löytyy kyllä itseltäni. Ei kaikki oo samanlaisia kuin sinä. Tyhmähän sä oot kun rupeet ennakkoluuloja huutelee!

Ei sulla mitään melaa ole, sulla on kiku ja siksi sä olet aisuri, siihen noi sun haaveesi viittaa ja lisäksi vielä lievään kaappihomouteen.

Vierailija

AP, älä välitä tyhmistä kommenteista. Oma mieheni pitää siitä, kun otetaan muita miehiä mukaan mun ilokseni. Ja häneltä todellakin löytyy kokoa jo itsestäänkin, ei se liity siihen ollenkaan, mutta ei voi olettaa, että kaikilta löytyisi ymmärrystä asialle. :)

Suosittelen juurikin nettiä miehen/miesten löytämiseen... Tsemppiä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
2Men kirjoitti:

Ei sulla mitään melaa ole, sulla on kiku ja siksi sä olet aisuri, siihen noi sun haaveesi viittaa ja lisäksi vielä lievään kaappihomouteen.

EI HEMMETTI. ettekö osaa olla aikuisia? tämä provosoija vois olla vittuilematta jos ei ole muuta sanottavaaM50.

Vierailija

Minäkin haluaisin, mutta mieheni ei suostu. Vaimosi on onnekas, kun on noin vapaamielinen ja kokeilunhaluinen mies! Onnea etsinnälle!

2Men

Nyt olen nettiä selaillu ja kohta laitetaan ilmoituksia esille. Tottakai vaatimuksia meillä on mut pidetään peukkuja et päästään tapaamaan kohta puolin jotain mukavaa tyyppiä. Hotelliviikonloppua ajateltiin järjestää.

Uusimmat

Suosituimmat