Voi luoja millä vuosituhannella mies elää, katsoi vaivoihinsa apua kirjastossa lääkärikirjasta vaikka meillä on netti kotona :D

Vierailija

Siis 45-vuotias mies. Hänellä oli erikoisen näköistä ihottumaa ja punoitusta kasvoissa. Lähti vartavasten pyöräilemään kirjastoon (matka 4km) ja selvitti syyn lääkärikirjasta. Todennäköisesti allerginen reaktio, kuva näytti kirjassa samalta.

Mutta siis, google olisi hoitanut homman viidessä minuutissa :D

Nyt mököttää kun naureskelen hänelle. Elääkö muidenkin puolisot kivikaudella?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Mun mies lukee uutisia mieluummin tekstitv:stä kuin että pläräisi ne netin kautta tai katsoisi perinteisesti tv:n uutislähetyksen.

Vierailija

No mitä pahaa siinä on? Sai liikuntaa ja raitista ilmaa, tekemistä ja ehkä luki samalla siellä vaikka päivän lehdet?

Pitäisitkö itse siitä jos sinua pilkataan kotonasi?

faktaa

Vierailija kirjoitti:
Siis 45-vuotias mies. Hänellä oli erikoisen näköistä ihottumaa ja punoitusta kasvoissa. Lähti vartavasten pyöräilemään kirjastoon (matka 4km) ja selvitti syyn lääkärikirjasta. Todennäköisesti allerginen reaktio, kuva näytti kirjassa samalta.

Mutta siis, google olisi hoitanut homman viidessä minuutissa :D

Nyt mököttää kun naureskelen hänelle. Elääkö muidenkin puolisot kivikaudella?

Onhan noiden vanhanajan lääkärikirjojen etuna, että tiedot ovat asiantuntijoilla tarkistettuja

ja niihin voi luottaa. Googletettuihin tietoihin pitää aina suhtautua pienellä varauksella.

Ja saahan siinä hakiessa terveellistä liikuntaa  :)

Vierailija

Mä usein selailen karttaKIRJAA vaikka netistä löytyy tietenkin kaikki info. 

Olisit tyytyväinen että mies lähtee ulos pyöräilemään, ihan liikaa me itse kukin tuijotellaan kuvaruutuja erilaisista laitteista. Taisi mies muutenkin haluta hetkeksi pois seurastasi?

Vierailija

Ei halunnut, että jää nettiin jälki asian tiedonhausta? Kaikki haut rekisteröityy. Kirjasta etsimällä ei vastaavaa digirekisteröintiä jää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat