Kuukuppi suoraan saatanasta!

Vierailija

Niin minä vuosi tolkulla olen kuunnellut, kuinka kuukuppi on se ainoa oikea vaihtoehto ihmisyyden, ekologisuuden, valtion velan, bruttokansantuotteen ja universumin nimissä ja kannoin näissä talkoissa korteni kekoon ja rahani apteekkiin. Ja on kuulkaa ollu lystiä sen jälkeen! Joo, onhan se kätevä ja huoleton, sitten kun sen saa toosaansa survottua, ja joskus poiskin sieltä mutta kun koko toosa on alkanut haisemaan ihan ketun pesältä! Joko johtuu tuosta helvetin kupista tai sitten kuollut supikoira on käynyt mua yöllä jyystämässä. Ei auta saippuat ei echinaforsset tähän, luultavasti ei edes tinneri. Se haju on joka paikassa! Alushousuissa, yöhousuissa, välihousuissa, fleecehousuissa ja jopa toppahousuissa! Se tulee takaa vuorten, maitten ja merien! Herra siunaa ja varjele ja kerro miksi!!!!

Sivut

Kommentit (68)

Vierailija

Olet pitänyt kuppia liian kauan putkeen ja/tai pessyt sen huonosti. Ja nyt on pöpöjä joka paikassa, niin kupissa kuin toosassakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taas, et sitten viime kerrasta oppinut, ihan sanasta sanaan sama valitus.

Ihan on vasta nyt mennyt kuppineitsyys, mutta lohduttavaa, ehkä, kuulla, että muillakin on ollut samoja kokemuksia.

Bautismo de Fuego
Seuraa 
Liittynyt11.9.2015

Onhan se ihan selvää että kaikki tuollainen hippeily on ihan shittiä. Jos nuo olisivat hyviä ja toimivia, niin kaikkihan niitä käyttäisi eikä muuta edes olisi tarjolla.

Si vis pacem, para bellum

Vierailija

On kyllä niin kuvottava ja alkeellinen keksintö koko kuukuppi. Keskiajalla voisin ymmärtää tuollaista hehkutettaneen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet pitänyt kuppia liian kauan putkeen ja/tai pessyt sen huonosti. Ja nyt on pöpöjä joka paikassa, niin kupissa kuin toosassakin.

No hyi olkoon! Pisin aika oli yö eli 8h. Ja olen pessyt toosaa ja kapistusta. Haju on todella visto. Ei ole ollut mitään vastaavaa esim. tampoonien kans. Voinkohan olla silikonille allerginen vai mistä tuo haju tulee. Yök.

Vierailija

Pesitkö kädet ennen ja jälkeen asettamisen? Pesitkö kupin? Erityisesti: huuhtelitko sen huolellisesti saippuajäämistä?

Mä voin kertoa, että en ole puoleen vuoteen kuppia käyttänyt ja silti joskus menkkojen jälkeen on joko hiiva tai bakteerivaginoosi. Menkat muuttavat emättimen pH -tasapainoa ynnä muita juttuja. Kuppi ei välttämättä ole syy siihen.

Vierailija

Kumma juttu. Olen käyttänyt kuukuppia 10vuotta, eikä ole ollut tuollaisia juttuja koskaan. Sulla on varmaan jotain ongelmia siis terveytesi kanssa jos haiset noin pahalta.

Vierailija

Minä olen kapistusta käyttänyt 10v. Ostan parin vuoden välein uuden. Pesen sen joka aamu ja ilta. Vuodon loputtua desifioin sen. Tosin vuotoni on aina ollut hyvin vähäistä. Hajuja ei ole koskaan ollut, eikä muitakaan ongelmia.

Vierailija

Jotain teet väärin. Pesaseppa se toosa oikeen kunnolla ja kuppi myös.

Ei ole mulla koskaan ollut tuollaisia ongelmia vaikka kuppia käyttänyt kymmenisen vuotta.

Käyttäjässä vika, turhaan tuotetta haukut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se yks mamma valitti, kun sen kuukuppi oli alkanut kurnuttaan ruokatunnilla :)

Eikä! :D Se se tästä vielä puuttuis!
Olen pessyt kädet ja varpaatkin. Haju on ja pysyy! Semmonen ällö kondomin tapainen haju. Pitänee toivoa, että se on itse kuppi ja toosan omat aromit aatelisoi sen hajun ajan saatossa. Eipä tässä voi muutakaan, kun ei lapselta kehtaa vaippojakaan lainata. Kaikkea ne kiinalaiset keksii.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No hyi olkoon! Pisin aika oli yö eli 8h. Ja olen pessyt toosaa ja kapistusta. Haju on todella visto. Ei ole ollut mitään vastaavaa esim. tampoonien kans. Voinkohan olla silikonille allerginen vai mistä tuo haju tulee. Yök.

No, se kahdeksan tuntia oli sitten liikaa. Tai sitten et ole pessyt niin, että kaikki pöpöt olisivat lähteneet. Olethan muistanut keittää kupin kunnolla?

Voin tunnustaa, että kun olin ostanut kupin ja innostunut sen helppoudesta, pidin sitä kerran liian kauan tyhjentämättä, olisiko peräti ollut 11 tuntia viimeisenä vuoto- eli tiputtelupäivänä. Oli hölmö temppu. Toosaan en onneksi saanut mitään vaivaa, mutta pesun jälkeen kuppi itse haisi varmaan yli valtakunnanrajojen - taisi olla se sama kuolleen kudoksen läpitunkeva ja unohtumaton haju, jonka rikospaikkatutkijat silloin tällöin mainitsevat. Se löyhkä lähti vasta kolmen päivän etikkavedessä liottamisella ja useamman keittämisen jälkeen.

Sama haju muuten olisi tamponeissa ja siteissä, jos ne jättäisi lämpimään ja kosteaan paikkaan muhimaan. Ja toxic shock on se myrkytystila, jonka saa liian pitkäksi aikaa paikoilleen jätetystä tamponista, joten et voi pelkästään kuukuppia nyt syytellä, omia edesottamuksiasi kylläkin. Toosa on itsensä puhdistava kapine, mutta jos haju ei lähde muutamassa päivässä tai tulee muita oireita, mene lääkärille.

Kuukuppi on minun kohdallani ollut niin loistava löytö, että kirjoittaisin sille rakkausrunoja, jos osaisin. Tsemppiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat