Soitot numerosta, johon ei saa yhteyttä? Lehdenmyyjäkö?

Ärsyyntyjä...

Hei!

Olen nyt parina päivänä saanut useamman puhelun ihan tavallisen näköisestä kännykkänumerosta (alkaa 050...). En ole kuitenkaan pystynyt vastaamaan puheluihin. Eilen huomasin, että viimeisin puhelu oli tuollut puoli tuntia aiemmin, ja soitin takaisin numeroon. Vastaus oli, että "numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä..." Sama viesti on toistunut joka kerran, kun olen kyseiseen numeroon nyt soittanut. Eli numeroon ei ilmeisesti voi soittaa takaisin.

Onkohan tämä lehdenmyyjä tai joku muu kaupustelija? Ärsyttää tämä epätietoisuus!

Kommentit (8)

Vierailija

Useimmiten kyse on juuri puhelinmyyjästä. Niille ei voi soittaa takaisin. Ja kuka nyt haluaisikaan tarkoituksella :D

Ärsyyntyjä...

Jos kaupustelija olisi siellä toisessa päässä vastannut, niin olisin ainakin tehnyt selväksi, että enää ei tarvitse soitella...

Ja osaan kyllä käyttää numerotiedustelupalvelua; ei löytynyt numeroa sieltä. 

AP

Samma här!

Mullekin käynyt samalla tavalla, eli tullut puheluita numerosta, johon ei sitten saakaan yhteyttä. Ainakin yksi tällainen numero oli puhelinmyyjä.

Vierailija

Minä tallennan tuollaista numerot aina puhelimeen jotenkin vaikka "lipevä myyjä", "kauhe pälpättäjä" ja kun soittavat uudelleen, tiedän olla vastaamatta. Siis jos olen kerran erehtynyt vastaamaan. Joku voisi katsoa minun yhteysluetteloa, että on kummaa sakkia...

Vierailija

Laita Googleen se puhelinnumero, hakutuloksena yleensä löytyy palveluita, joihin on listattu puhelinmyyjien numeroita.

Ärsyyntyjä...

Kyllä minä googlailinkin numeroa, mutta ei löytynyt. Jos olisin vastannut ja todennut puhelinmyyjäksi, voisin vaikka itse listata numeron tuohon kukasoitti-palveluun. AP

Uusimmat

Suosituimmat