Onko kuukausimaksutonta puhelinliittymiä olemassa

Vierailija

riittää kun on tekstiviesti ja puhelut

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Prepaidissä ei ole kuukausi maksua

On kerran vuodessa laitettava 10 euroa tai menee kiinni

./

Mut se ladattava summa on käytettävissä puheluihin ja tekstareihin, eli siltä kannalta katsottuna se on kuukausimaksuton.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prepaidissä ei ole kuukausi maksua

On kerran vuodessa laitettava 10 euroa tai menee kiinni

Luulisi että vuodessa saisi sen kulutettua. Usein yks txt tai min maksaa 0,07e niin vuodessa täytyisi kuluttaa 142min/txt. Ei luulisi olevan ongelma.

Vierailija

Nyt kannattaa ottaa prepaid jos ei nettiä käytä. La ja su puhelut ilmaisia 3 kk ajan. Nettiä käytän wifillä joka on ilmainen meillä.
Tää tulee mulle paljon halvemmaksi kuin liittymä joka sisälsi netin ja puhelut 25 euroa.
Siis Saunalahden prepaid.
Samoin data max euron päivä.

Me nyt säästetään, kun mies jäi työttömäksi ja kaikki liittymät on lopetettu ja wifillä mennään. Mesellä soitan kaverille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut prepaid samalla numerolla jo melkein yksitoista vuotta. En vaihtaisi pois.

Niinpä. Helppo kontrolloida puheluita ja ei tule laskuja. Liittymien hintoja on muutenkin nostettu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattaa ottaa prepaid jos ei nettiä käytä. La ja su puhelut ilmaisia 3 kk ajan. Nettiä käytän wifillä joka on ilmainen meillä.
Tää tulee mulle paljon halvemmaksi kuin liittymä joka sisälsi netin ja puhelut 25 euroa.
Siis Saunalahden prepaid.
Samoin data max euron päivä.

Me nyt säästetään, kun mies jäi työttömäksi ja kaikki liittymät on lopetettu ja wifillä mennään. Mesellä soitan kaverille.

Mä säästäisin sillä että myytäisiin pelkää nettiä (monissa liittymissä on joku x määrä tekstareita/puheluita). Usein kun netistä pyydetään se 5e ja mä käytän whatsappia kaikkeen viestittelyyn ja puheluihin, niin mulla ei olisi puhelin lasku kun 5e kuussa. Ja kun jakaa puhelimesta netin niin ei tartte ostaa vielä nettiä...

Uusimmat

Suosituimmat