Olenko ainoa jota Gilmoren tytöissä vituttaa Lorelain suhtautuminen vanhempiinsa?

Vierailija

Katselen nyt neloskautta ja tämähän menee koko ajan vaan hölmömmäksi.Onhan noi vanhemmat kuvattu vähän seipään nielleeks mutta en vieläkään oikeen käsitä miksi toi yli ikänen pissis kantaa tota mieletöntä kaunaa vanhempiaan kohtaan.Mun järkeni mukaan osien pitäis olla toisinpäin.Muistaako kukaan muu että olisi ihmetellyt samaa?

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Joo, jonkun verran. Kun katsoin sitä ensimmäistä kertaa, muistan ajatelleeni, että koska nyt paljastuu mikä niissä vanhemmissa oli niin kamalaa, jotain hirveetä on varmaan tapahtunut. Muttei koskaan paljastunut mitään. Lorelai oli ikuinen teini angtissaan. Tyttärensä paljon aikuisempi nuorelta iältä.

Ja fiktiotahan se on, tiedän. Mutta kiva silti jutella näistä.

Vierailija

Suhde on kyllä outo. Taustana siinä kai on että Lorelei on entinen teiniäitipissis ja välit rikkoutui pahasti äidin kanssa. Nyt asiaa ' kostetaan' äidille vuosikymmeniä. Ei kovin aikuista käytöstä, mutta semmoista se katkeruus ja anteeksi antamatomuus aiheuttaa.

Vierailija

Mä luulin että äiti on potkinnut sen pihalle kun on kuullut raskaudesta mutta päinvastoin hänhän yritti siinäkin olla tukena ja halusi olla osa tyttöjen elämää.Ite Lorelai jätti heippalapun pakkas kamansa ja jätti äitinsä vollaamaan heidän perään.

Vierailija

Olenko ainoa jonka mielestä Roryn näyttelijä on sarjan huonoin?Vai oliko se hahmo vaan tarkoitettu niin laimeaksi ?Muut olivatkin kyllä loistavia!

Vierailija

Ja sarjalle tehdään jatkoa kun kukaan päänäyttelijöistä ei ole oikein menestyneet.

Minua ärsytti Lorelain naittaminen kahvilamiehelle, ei ollut oikein oikeaa kemiaa. Kahvilamiehelle lakinainen ja Lorelle ex tai se ope.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa jonka mielestä Roryn näyttelijä on sarjan huonoin?Vai oliko se hahmo vaan tarkoitettu niin laimeaksi ?Muut olivatkin kyllä loistavia!

Munkin mielestä tuntui kun olisi vaan lukennut vuorosanansa paperilta.Jotenkin tuntui hassulta että kylän kuumimmat pojat kävivät aina kuumana hänen elottomaan olemukseensa.Olisi kiva nähdä hänet jossain muussa roolissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja sarjalle tehdään jatkoa kun kukaan päänäyttelijöistä ei ole oikein menestyneet.

Minua ärsytti Lorelain naittaminen kahvilamiehelle, ei ollut oikein oikeaa kemiaa. Kahvilamiehelle lakinainen ja Lorelle ex tai se ope.

Kuka niistä on menestynnyt parhaiten?Vissiin Melissa McCarthey?

Vierailija

Lorelai on tyylipuhdas narsisti ja rory sen pikkunarsisti, muistatteko miten rory oli ihan oikeassa lorelain mielestä, kun se nussi deania, vaikka dean oli naimisissa, koska "dean is my dean".

Toi koko sarja on niiden narsismia, ja tosi raskasta katsottavaa välillä sen takia, mutta tykkään silti siitä.

Vierailija

Mä ymmärrän Lorelaita täysin. Varsinkin ne jaksot jossa Rory hoidettiin salavihkaa selän takana asumaan vierastaloon sai mun veren kiehumaan. Emily on kontrollifriikki (ja mä rakastan Emilyn hahmoa!) ja faijaa arvostin kovasti, kunnes Rory esitteli epäkelvon kauppa-apulaisen poikaystävänään, ristus mitä yläluokkaista paskaa.

Vierailija

Joo ja varsinkin kun aina oli niin tärkeää että oli mukamas niin itsenäinen eikä ikinä pyytäisi vanhemmiltaan rahaa ja aina viimekädessä vanhempien raha kelpasi.Eikä todella enää halunnut mennä vanhemmilleen perjantai illalliselle kun sai velkansa maksettua vaikka äitinsä olisi niin halunnut.Siis niin törkeä muija että meinaa pistää vihaks vaikka satua onkin!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ketä edes kiinnostaa tollanen hömppäsarja :D

Av-mammoja!En usko että se sarja on ollut missään muualla niin suosittu kun suomessa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat