Ikävä kesää ja helteitä

Vierailija

Kyllä pakkanen on perseestä

Kommentit (13)

Vierailija

Ensi kesä tulee olemaan monelle painajainen ainakin pks:lla. Varmasti muuallakin. Pitäkää lapsistanne huolta.

Vierailija

Minäkin kaipaam kesää. Paljain varpain aamukahville pihakeinuun. Mäntymetsän tuoksu kuumana kesäpäivänä. Jäätelöä puistonpenkillä. Aah, tule jo kesä!

Vierailija

Jos talven jälkeen tuli kesä oikeasti, se oliski kivaa. Viime vuonna talvi oli syksy ja kesää ei tullut oikein koskaan. Jospa saisimme kunnon kesän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et varmaankaan puhu viime kesästä.

Viime vuonna ei oikeastaan ollut kesää. Lähinnä pitkä syksy kevään jälkeen. Helteitä odotellessa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minäkin kaipaam kesää. Paljain varpain aamukahville pihakeinuun. Mäntymetsän tuoksu kuumana kesäpäivänä. Jäätelöä puistonpenkillä. Aah, tule jo kesä!

Melkein aloin itkeä tämän viestin takia! Kesä :'( <3

Vierailija

Tulispa kunnon kesä, lämmin, aurinkoinen ja pitkä. Tää talvi on aina niin kivuissa kärvistelyä, sairaalareissuja ja lääkepöhnää, ettei meinaa nuppi kestää :(  Onneksi saan edes tehtyä etähommia pahimpina  päivinä - mulla on ihana pomo, joka tietää mun vaikeudet. Joskus vielä mä saan kasaan rahaa sen verran, että pääsen talveksi jonnekin lämpimään, olisi elämänlaatu ihan muuta.

Uusimmat

Suosituimmat