Olenko ainut, jonka mielestä tapailemani mies käyttäytyi kuin mikäkin urpo?

Vierailija

Tapailen yhtä miestä ja suihkusta tultuaan hän kysyi käytäisiinkö kahvilassa aamupalalla. Tätä ei oltu etukäteen suunniteltu ja olin jo syönyt aamupalan, mutta sanoin että mennään vain. Sanoin miehelle että käyn meikkaamassa ja laittamassa tukan ponnarille. Kun astuin ulos wc:n ovesta, mies ilmoittaa että: "voisin itseasiassa lähteä nyt, kaveri pyysi jo puolenpäivän jälkeen lounaalle ja säkin pääsisit omiin hommiin." Niin, eipä siinä mitään. Sanoin miehelle edeltävänä iltana lähteväni treeneihin kun hän on lähtenyt. Tuntui todella typerältä laittautua "edustuskuntoon" ja kun on valmis, mies ilmoittaa että ei lähdekkään, vaikka hetkeä aiemmin halusi itse lähteä. Ei siinä mitään, meikit pois, pipo päähän ja menoksi. Älkää nyt kuvitelko että olisin pyntännyt kaikenmaailman huulipunat ja luomivärit - en, mutta silti. Turhauttaa ja ärsyttää moinen käytös, miehen motiivi käyttäytyä yllämainitulla tavalla herättää erinäisiä kysymyksiä ja ylipäätään asioiden priorisointi. Lähtee tuli perseen alla kun kaveri pyytää johonkin. Ei taida mies olla kovin kiinnostunut, joten eiköhän tämä ollut tässä :)

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Ihan hyvä teoria, mutta ei ollut suinkaan ensimmäinen kerta kun tavattiin emmekä juoneet eilen. ;) Kai sitä täytyy pistää tinder laulamaan illan suussa!

Vierailija

Täh? Mä ajattelen tuon niin, että miehen kaveri pyysi -> mies ajatteli että kun sinäkin olet jo syönyt ja olit kertonut että sinulla on menoa hänen lähdettyään -> suunnitelmiin muutos.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä ollut tuossa se urpo, kun söit itse aamupalan, mutta et tarjonnut miehelle?

Tätä ihmettelin minäkin! Mies taisi vain vihjata, että kyllä hänellekin aamupala maittaisi.

Vierailija

Ymmärtäisin, että hän sai pyynnön siinä aamulla meikkauksen aikana. Käytännöllisenä (koska olit jo syönyt ja sinullakin oli omia menoja) hän perui aamiaisen. En vielä tökeröksi luokittelisi. 

Vierailija

Öh joo. Ärsyttävä äkkikäännös, mutta tota pakkelointiasiaa en olisi tajunnut huomioida, vaikka olen itse nainen. Ei mies voi mitenkään osata omaehtoisesti tajuta tuota rakennelmaa. Mikset lähtenyt kahvilaan treenimeikissä?

Vierailija

Paljonko kello siis oikein oli, kun tulit kylpyhuoneesta? Mies varmaan oletti, että olisitte lähteneet heti, kun hän ehdotti sitä aamupalaa kahvilassa. Sitten hän olisi ehtinyt hyvin omien hommiensa pariin ja lounaalle ystävänsä kanssa. Ilmeisesti laittautumiseesi kului niin paljon aikaa, että mies arveli, että on turhaa enää lähteä aamupalalalle, kun lounasaika on jo niin lähellä.

Vierailija

no en kyllä oikein ymmärrä sua ap. Siis sinänsä joo, koska menit meikkaamaan jne että olit valmiina lähtemään. Sinänsä en,koska olet antanut miehen ymmärtää että sulla on menoja kunhan hän lähtee. Musta ainakin tuntuisi ahdistavalta jäädä herättyäni kun tuntuisi että odotat mun lähtevän :D. Ja aika outoa että olet aamupalan syönyt ja mies ei, kuitenkin olit lähdössä sinne kahvilaan. Jos olet tälläisen jälkeen etsimässä jo muuta seuraa niin pysy mielummin sinkkuna!

Vierailija

Aika epäkohtelias kyllä,jos ensin ehdottaa jotain ja sitten tuleekin "parempaa" tekemistä,Toisaalta hyvä jos mies paljastuu urpoksi jo alussa,omani on urpoutunut tuollaiseksi pikku hiljaa vuosien mittaan.

Vierailija

Jos ap loukkaantua möksähtää tuollaisesta, ei kannata parisuhteesta haaveilla ainakaan miehen kanssa. Kokoajan saisi olla suutahtamassa ja loukkaantumassa jos miehen jokaisesta suunnitelman muutoksesta suuttuisi.

Vierailija

Ei mun miehelle yleensä kelpaa aamupala mun luona kun on niin nirso, eli voin myös kuvitella tilanteen missä oon ite syöny jo ja mies ehdottaa että mennään kahvilaan. Totta kai se saa syödä mun luona jos kelpais. Ehkä ap lla sama juttu. Mutta ihan turhasta ap epäilee miehen sitoutumista. Aika usein on niin ettei suhteen alussa mies kehtaa naisen takia hylätä kavereiden kutsuja vaikka haluaisi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat