Instagram: Ihmiset jotka jättää seuraamispyynnön...

Vierailija

J kun hyväksyt ja lähetät heille samanlaisen niin eivät hyväksy. Miksi joku toimii näin?

Kommentit (14)

Vierailija

Jos ovat vasta luoneet tilin niin se pyyntö on voinut lähteä sinulle vahingossa. Ts. seuraamispyyntö lähtee esim. kaikille fb tutuille jos on yhdistänyt tilin fb:iin ja klikkaa siellä sattumalta alussa niin että kutsuu kaikki tutut. Sitten huomaa vasta virheensä kun pyyntöjä rupeaa rapisemaan takaisin.

Jos on kuitenkin pitempiaikaisesta tilinomistajasta kyse ja kävisi näin niin odottaisin pari päivää ja sitten poistaisin listoiltani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä, vähän tökeröä. 

Mitä tökeröä siinä on? Haluan seurata instagramista löytämiä mielenkiintoisia tyyppejä ja olla tarkka yksityisyydestäni.

Vierailija

On kyllä ärsyttävää. Jos joku minulle lähettää sseuraamispyynnön, on vähän oletus sen hyväksyessäni että hänenkin kuvansa saan nähdä. Minulle tulee näitä tosi paljon. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä tökeröä siinä on? Haluan seurata instagramista löytämiä mielenkiintoisia tyyppejä ja olla tarkka yksityisyydestäni.

Kyse oli nyt kavereista/puolitutuista, ei esim julkisuuden henkilöistä/bloggaajista. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Okei, ei sitten kannata ihmetellä, jos itse putoat seuraajista pois. Vastavuoroisuus näes. Luulisi riittävän seurattavaa niissäkin, joilla on avoin profiili.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyse oli nyt kavereista/puolitutuista, ei esim julkisuuden henkilöistä/bloggaajista. 

Ei ole kyse julkkiksista eikä blogaajista, vaan ihan tavallisista ihmisistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse julkkiksista eikä blogaajista, vaan ihan tavallisista ihmisistä.

Eli haluat kytätä muiden elämää antamatta mitään itse. Yäk. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Okei, ei sitten kannata ihmetellä, jos itse putoat seuraajista pois. Vastavuoroisuus näes. Luulisi riittävän seurattavaa niissäkin, joilla on avoin profiili.

Kuviani on levitelty enkä halua kokea sitä uudestaan. Kiinnostun monen ei-avomen profiilin omaavasta vegaanin biosta ja seuraan heitä jatkossakin hyväksymättä muita kuin lähimpien tuttujen seuraamispyyntöjä. En tajua, miten jollakin voi olla ongelma tämän asian kanssa, mutta teitä ilmeisesti löytyy. Jättäkää ei-avoimen profiilien tuntemattomien seuraamispyynnöt hyväksymättä, ongelmanne on ratkaistu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuviani on levitelty enkä halua kokea sitä uudestaan. Kiinnostun monen ei-avomen profiilin omaavasta vegaanin biosta ja seuraan heitä jatkossakin hyväksymättä muita kuin lähimpien tuttujen seuraamispyyntöjä. En tajua, miten jollakin voi olla ongelma tämän asian kanssa, mutta teitä ilmeisesti löytyy. Jättäkää ei-avoimen profiilien tuntemattomien seuraamispyynnöt hyväksymättä, ongelmanne on ratkaistu.

Tietenkin jätän tuntemattomien seuraamispyynnöt hyväksymättä, mutta nyt oli kyse ihmisistä jotka tunnen! Itsekin olen tarkka yksityisyydensuojastani ja siksi tämä juuri ärsyttääkin. 

Vierailija

Luulin aluksi, että jos joku hyväksyy pyyntöni seurata, hän näkee automaattisesti omat kuvani. Tajusin vähän ajan päästä saaneeni pyyntöjä niiltä, joita olin itse pyytänyt seuraamaan. Hyväksyin ne sitten tietysti :) Hyvälle kaverille kävi samoin, että alkoi käyttää Instaa ja pyysi seuraamaan minua. Seurasin ja laitoin takaisin pyynnön seurata. Vähän ihmettelin, miksi se ei seuraa mua. Muutaman päivän kuluttua oli tajunnut hyväksyä :) On ihan mahdollista, että aloitteleva instaaja ei vaan osaa käyttää sitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
 Jättäkää ei-avoimen profiilien tuntemattomien seuraamispyynnöt hyväksymättä, ongelmanne on ratkaistu.
Totta tuokin, mutta ehkä tämä ihminen ajatteli, että sinäkin voisit olla kiinnostava. Ainahan voi perua sen pyynnön hyväksymisen, jos toinen onkin niin yksityistä niin yksityistä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tietenkin jätän tuntemattomien seuraamispyynnöt hyväksymättä, mutta nyt oli kyse ihmisistä jotka tunnen! Itsekin olen tarkka yksityisyydensuojastani ja siksi tämä juuri ärsyttääkin. 

No kun kerran tunnet nämä ihmiset, niin kysy heiltä itseltään miksi he eivät hyväksy sinun seuraamispyyntöäsi, vaikka haluavat seurata sinua. Miksi sä täällä moista ihmettelet, kun voisit kysyä näiltä tutuiltasi itseltäänkin?

Uusimmat

Suosituimmat