Yli 40-vuotiset eronneet ja nyt sinkut naiset

Vierailija

Kuinka kauan aikaa erosta ja vieläkö haaveilette parisuhteesta? Olen kesällä eronnut pitkästä liitosta ja yksi lyhyt tapailu oli loppuvuodesta. Nyt kun olen eron jälkeen jaloillani, voin myöntää nauttivani omasta tilasta ympärilläni ja vapaista aikatauluista.Olen pitkä, hoikka ja ilmeisesti ihan kaunis ikäisekseni ja kiinnostuneita miehiä riittäisi. Mutta oleminen yksin ei ole ongelma ja mietinkin, mihin lopulta tarvitsen miestä. Juttuseuraksi joskus, mutta siinäkin pitää kohteet vaihtua. Satunnaisseksi ei ole minua varten .

Kommentit (3)

Vierailija

Todellakin haaveilen parisuhteesta.  En nauti ollenkaan yksinolemisesta ja kaiken yksin tekemisestä...

En ole kaunis, enkä muutenkaan ulkonäkökeskeinen. Miehessä arvostaisin rehellisyyttä, selkärankaisuutta, uskollisuutta ja hyväsydämisyyttä. Rahalla, omaisuudella yms. ei ole väliä. Tällä hetkellä itselläni hieman alakuloinen olo, koska seurustelin äskettäin kivanoloisen miehen kanssa, mutta juttu kaatui mm. hänen epärehellisyyteensä.

Vierailija

Mietin tässä, miksi tähän piti erikseen lisätä, että olet pitkä, hoikka ja kaunis? Puhut kuitenkin parisuhteesta ja sen tarpeesta. Oletko selvillä siitä, haluavatko ne kiinnostuneet miehet sinusta parisuhdetta vai seksiä? Jos itse kaipaat vain seksisuhdetta, miksi et hanki vakituista partneria siihen?

Vierailija

Olen 47, sinkkuna kaksi vuotta, enkä haaveile parisuhteesta enkä etsi sellaista. Jos oikea mies tulee vastaan, olen valmis suhteeseen, mutta sen miehen pitääkin olla lähes täydellinen. 

Uusimmat

Suosituimmat