Kauanko mies meinaa olla rokkari?

Vierailija

Olen niin väsynyt ja suoraan sanoen vittuuntunut. Siis aviomieheeni. Miksi hän pukeutuu kuin joku idiootti teininen hevidiggari? Oltiin eilen Helsingin keskustan trendikkäässä ravintolassa syömässä parin ystävättäreni ja heidän miestensä kanssa. Tulin ravintolaan suoraan töistä, mutta olin varautunut pukeutumalla jo töihin sopivasti ja vaihdoin vielä juhlavamman paitapuseron iltaa varten. Ja mitä tekee mun mies? Marssii sisään ravintolaan mustissa farkuissa, hupparissa ja bändipaidassa. Kyllä ystävättäriä hymyilytti. Ja mun mies on siis 35. Pahinta on että minä olin jo katsonut sille valmiiksi vaatteet iltaa varten ja laittanut ne sängyn päälle. Ja käskenyt miestä pukea ne illaksi. Mutta ei tää voinut tehdä minun mieliksi. Millä minä saisin miehen ymmärtämään, että häpeän häntä ystävättärien seurassa. Heidän miehet on lääkäreitä ja asianajajia eikä kulje bändipaidoissa.

Kommentit (13)

Vierailija

Miksi olet ottanut noin pukeutuvan miehen? Miksi täytyy ottaa ihminen jota sitten häpeää ja yrittää muuttaa? Olisit alun perinkin aikanaan tapaillut niitä pukumiehiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi olet ottanut noin pukeutuvan miehen? Miksi täytyy ottaa ihminen jota sitten häpeää ja yrittää muuttaa? Olisit alun perinkin aikanaan tapaillut niitä pukumiehiä.

No silloin yli 10 vuotta sitten mies oli sen ikäinen, että bändipaidat ym jutut oli ihan luontevia. Ja minun ystävättäret oli ihan vihreenä kateudesta mun "ihanasta rokkijäbästä". Mutta oletin kai jotenkin, että se muuttuu ja aikuistuu. siis että me kasvetaan yhdessä, ikään kuin samaan suuntaa. Ei 35 vuotiaan kuulu tehdä mitä 25 vuotias tekee.

Vierailija

Toi edellä oli siis ap / Ap

Ja sanotaan nyt vielä sekin, että miehen kyllä pitäisi olla mulle edes vähän mieliksi, jos muka rakastaa minua. Mutta ei taida oikeasti rakastaa :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No silloin yli 10 vuotta sitten mies oli sen ikäinen, että bändipaidat ym jutut oli ihan luontevia. Ja minun ystävättäret oli ihan vihreenä kateudesta mun "ihanasta rokkijäbästä". Mutta oletin kai jotenkin, että se muuttuu ja aikuistuu. siis että me kasvetaan yhdessä, ikään kuin samaan suuntaa. Ei 35 vuotiaan kuulu tehdä mitä 25 vuotias tekee.

Olen kohta 70 v mummu ja teen vielä kaikkia niitä asioita,joita tein 25 vuotiaana. Rock-miehet on aina kivoja jä lämpöisiä hemmoja.

Vierailija

Ai kauheeta, miehellä on oma tyyli, eikä tottele pikkuvaimoa :D Kuule, rokkari on rokkari, jos ei kelpaa, niin voi voi. Mun isäni on kohta 70, kulkee farkuissa, bändipaidoissa, käy festareilla ja keikoilla, kuuntelee metallia eikä taatusti muuta tyyliään vain siksi että pitäisi "aikuistua". Mutta provohan tämä olikin...

Rokr

Itse olen 54-vuotias rokkariäijä. Vihaan heviä, mutta pidän progesta ja hard rockista. En kuitenkaan pukeudu enää kuten nuorena, ja hiuksetkin ovat lyhentyneet 50 senttiä. Silti... Asenne on rock.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Arvostan ihmisiä, jotka eivät tingi tyylistään vain koska niin kuuluisi mukamas tehdä. 

Riippuu vähän tilanteesta. Jos tilaisuus edellyttää tietynlaista pukeutumista, esim. tumma puku, tiukasti omassa arkityylissään pysyttelevä on tilannetajuton idiootti. Mutta siis jos normaali siisti arkipukeutuminen on ok ja muilla miehillä vaikka juuri farkut ja kauluspaita tai yksivärinen t-paita, on bändipaitakin aivan hyvä.

Uusimmat

Suosituimmat