Mielikuva miehestä naimassa muita naisia

Vierailija

Suhteessa oli miehen puolelta uskottomuutta pari vuotta sitten. Mies itse kertoi, katui, oli ihan paskana asiasta. Asiaa on käsitelty, on itketty, raivottu, sovittu, yritetty uudelleen jne. Päädyttiin eroon, koska tilanne alkoi olla kestämätön. En vaan voinut luottaa. Molemmilla oli halu olla yhdessä, mutta ei keinoja korjata tilannetta. Ero oli raastava ja sitä kesti kolme kuukautta.

Palattiin yhteen, koska kumpikaan ei voinut olla ilman toista. En halunnut tietää mitä oli tapahtunut, mutta kertoi kuitenkin kuinka kamalaa oli ollut harrastaa seksiä naisen kanssa jota ei rakasta. Mulla oli jo valmiiksi vaikeaa päästä yli niistä pettämispanoista, mutta nyt täytyy vielä tämäkin käsitellä. Oon aivan hukassa ja rikki. Miten voin keskittyä tähän hetkeen ja tulevaan? Päässä pyörii vaan mies panemassa muita naisia. Koko ajan!

Enkä tiedä miksi, mutta nykyään en saa orkkua jos en ajattele miestä naimassa jotain toista. Asia joka tuottaa suurinta ahdistusta maailmassa on ainoa keino saada orgasmi!! En halua ajatella sitä, mutta sillä hetkellä aivot vaan pakolla miettii sitä ja se on ihan sairaan kiihottavaa. Seksin jälkeen tuleekin sitten itku ja kuvotus. Miehelle en voi tätä kertoa. En ikinä. Miten tästä pääsee yli? Onko kukaan kokenut vastaavaa?

Kommentit (6)

Vierailija

Menkää hyvät ihmiset terapiaan, tai ainakin sinä! Teillä vaikuttaa kuitenkin olevan rakkautta ja tahtoa yrittää, joskus ei vaan omat rakennuspalikat riitä käsittelemään tuollaisia solmuja.

Vierailija

Minä kyllä eroaisin sinuna. Mieluummin kestäsin sen eron kun pilaisin elämäni kokonaan miettimällä tuollaista. Usko pois vielä tulee hetki kun mietit mietit miten päädyitkään sellaisen kanssa yhteen...

Vierailija

Munkin mies petti suhteemme alkuaikoina, kun oltiin nuoria ja tyhmiä molemmat. Oltiin pitkään erossa ja jatkettiin suhdetta, nyt ollaan oltu 5 vuotta yhdessä. En olisi koskaan uskonut palaavani pettäjän kanssa yhteen, mutta huomasin ajattelevani jokaisen miehen kohdalla onko hän nyt luotettava vai, pettääkö hän ehkä joskus - sitähän ei voi koskaan tietää. Meni vähän ohi aiheen tämä jaarittelu, muttta siis itsekin nykyään yksin masturboidessani ajattelen miestäni panemassa muita naisia! Tuntuu jotenkin oudolta, etten esimerkiksi koskaan kuvittele itseäni jonkun toisen miehen kanssa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suhteessa oli miehen puolelta uskottomuutta pari vuotta sitten. Mies itse kertoi, katui, oli ihan paskana asiasta. Asiaa on käsitelty, on itketty, raivottu, sovittu, yritetty uudelleen jne. Päädyttiin eroon, koska tilanne alkoi olla kestämätön. En vaan voinut luottaa. Molemmilla oli halu olla yhdessä, mutta ei keinoja korjata tilannetta. Ero oli raastava ja sitä kesti kolme kuukautta.

Palattiin yhteen, koska kumpikaan ei voinut olla ilman toista. En halunnut tietää mitä oli tapahtunut, mutta kertoi kuitenkin kuinka kamalaa oli ollut harrastaa seksiä naisen kanssa jota ei rakasta. Mulla oli jo valmiiksi vaikeaa päästä yli niistä pettämispanoista, mutta nyt täytyy vielä tämäkin käsitellä. Oon aivan hukassa ja rikki. Miten voin keskittyä tähän hetkeen ja tulevaan? Päässä pyörii vaan mies panemassa muita naisia. Koko ajan!

Enkä tiedä miksi, mutta nykyään en saa orkkua jos en ajattele miestä naimassa jotain toista. Asia joka tuottaa suurinta ahdistusta maailmassa on ainoa keino saada orgasmi!! En halua ajatella sitä, mutta sillä hetkellä aivot vaan pakolla miettii sitä ja se on ihan sairaan kiihottavaa. Seksin jälkeen tuleekin sitten itku ja kuvotus. Miehelle en voi tätä kertoa. En ikinä. Miten tästä pääsee yli? Onko kukaan kokenut vastaavaa?

Tämä nyt on väärä paikka , koska täällä enemistö on omien harhojensa vallassa olevia hörhöjä.   

Tarvitset rehellistä hyväksyntää, ensisijassa itseltäsi. Rakastat miestäsi, niin ihan normaali reaktio tuo on. Tarvitset myös tunnustamisen, sen että uskallat kertoa sen ääneen jollekin toiselle ihmiselle.   Paras vaihtoehto on se oma mies. Siinä teidän suhde rakentuisi rehellisyydelle, mikä on vankka pohja mille tahansa suhteelle.  Sillätavalla voit erottaa ja hyväksyä sen seksuaalisen vaikutuksen, joka laimenee samalla.

Omalta kohdaltasi voisit miettiä, mistä se itku ja kuvotus johtuu, sehän on sinun oma kipukohtasi. Et silloin voi hyväksyä omaa reaktiotasi, vaikka ymmärtäisitkin .

Vierailija

Ap et ole yksin. Tiedän mitä tarkoitat, koska olen käynyt läpi saman.

Ehkä tuo on aivojen tapa auttaa sisäistämään mitä on tapahtunut ja pääsemään siitä yli. Älä soimaa itseäsi vaan anna olla. Hyvä kuulla, että teillä on seksiä ja että saat siitä itsekin nautinnon.

Ajan kanssa helpottaa! Meillä pettämisestä on jo vuosia ja olen päässyt asian yli. Silti sekstaillessa tietyt mielikuvat kiihottavat edelleen, ja ihan sama. ne ovat vain ajatuksia.

Voimia! Et ole yksin.

Uusimmat

Suosituimmat