Järkkyjen sisustustarrojen huippu! Tässä kuva.

Vierailija

http://aijaa.com/nxhJlO

:D Noita myytiin ainakin Facebookissa.Sisustustarroja wall stickers -sivulla. Luulin että kyseessä oli jonkun huumorisivuston vitsi ja meinasin tägätä siihen kavereitani kunnes huomasin että ihmiset oikeasti ostaa noita ja se sivusto oikeasti myy!

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

...voi luoja....voin jo kuvitella miten koko kämppä on täynnä ohjeita.

"Olen olohuoneen sohvapöytä. Ethän kuorruta minua aikakauslehdillä" 

"Taasko olet täällä jääkaapilla? Käypäs puntarissa ensin" 

ja sitä rataa...

Vierailija

Jääkaapin oveen: "Kalua minut sisuksistani sisuksiisi ja tunne kroppaasi leviävä lämpö". Monta tähteä ympärille niin on Chisua lainaten ihanaaaaa!

Vierailija

Kaikkein naurettavimpia sisustustarrat ovat silloin, kun ne ovat englanninkielisiä eikä kodin omistaja oikeasti osaa englantia yhtään. Uskonnollinen ystäväni sai joskus läpällä jonkun koristeen joka pitää laittaa roikkumaan jonnekin ja siinä oli teksti jossa kehotettiin palvomaan saatanaa (tai jtn vastaavaa) itse koriste oli kuitenkin neutraalin näköinen ja siellä se roikkui ystäväni asunnossa näkyvällä paikalla kuukausia kunnes huomasin sen ja mainitsin asiasta

Vierailija

Jollain bloggaajalla oli makkarin seinässä kaunis ranskankielinen teksti. Kyllä sitä vähän nolotti, kun selvis että seinässä lukee: Vieras wc.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Musta nuo on hauskoja 😃

Mun mielestä on hauskaa nauraa noille täällä,mutta en kyllä kotiini huolisi :D

Repesin ajatukselle,että koti olisi täynnä noita ohjeita.Simpsoneissa ne kerran lainasivat Flandersien kesämökkiä ja siellä oli suurin piirtein noin,jääpalamuoteissakin oli ohje "Täytä minut vedellä". Toi voisi olla uusiavuttoman sisustustyylì? :D 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat