Kuka saa tarpeeksi seksiä?

Vierailija

Minä en. Viimeksi varmaan lokakuussa. Olen yrittänyt halailla miestäni, selvästi tuntee sen epämiellyttävänä. Itse kertoo, ettei enää seiso kunnolla. Testasin viikko sitten, että saanko sen seisomaan, ja ihan normaalisti tuntui toimivan. Tämä oli siis täysin yksipuolisesti hänen tyydyttämistään käsin.
Tähänkö on tultu? Minun seksielämä loppui 39-vuotiaana? Yllättävän paljon muuten vaikuttaa mielialaan ja itsetuntoon, kun toinen ei enää halua.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Anna minulle seksiä. Olen 23v mies ja ollut sinkkuna 3 vuotta enkä saanut seksiäkään kolmee vuoteen. Olen aina valmis ja viriili.

Vierailija

Tää voi olla ihan kreisi ajatus. Älkää nyt tuomitko heti.
Mut voisko asiasta vaikka puhua miehen kanssa? Miten ois?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tää voi olla ihan kreisi ajatus. Älkää nyt tuomitko heti.
Mut voisko asiasta vaikka puhua miehen kanssa? Miten ois?

Puhuminen vain pahentaa tilannetta, jos se on se, että nainen on puutteessa parisuhteessa. Kokemusta on.

Vierailija

Ihgkhgkhg kirjoitti:
Vuosikausien valittamisen jälkeen ei miehelläsi enää haluta?

Aloitatko valittamisen heti aamusta?

Voisitko ymmärtää, että voit vaietakin ja lopettaa tyhjänpäiväisen valittamisen?

Tuputa mielipiteitäsi vaikka täällä, älä miehellesi.

Kolme kuukautta kun olet valittamatta niin sykkivä molo on taas suussasi.

Mies40wee.

Minä otan tämän heti testiin! Miehellä tietenkin on oikeus valittaa joka päivä entiseen tapaan ja olettaa että olen silti jatkuvasti pillu märkänä pikapanoa varten, jos miehelle sellainen hassu päähänpisto joskus tulee! N35wee

Vierailija

Herra 40w en ole valittava akka. Vaikka täytyy myöntää, että epätoivonhetkillä, kun huomaa ettei toinen välitä, voin ollakin.

Vierailija

Seksiä saa tarpeeksi vain suhteen alussa. Pitkässä suhteessa olen huomannut ettei naiset halua läheskään yhtä paljon kuin itse. Naiset kyllä puhuvat vihjailusta mutta eivät helpolla niitä vihjeitä huomaa. Tarpeeksi on vähintään kerran päivässä. Pari päivää kun jää väliin pitäisi jo tajuata antaa ainakin auttavaa kättä. Sitä voi itse niin siksi sitä suuta. Jalkoja ei kannata levittää velvollisuudesta, sen huomaa kun seksi on yksipuolista jossa toinen odottaa että se on ohi. Siinä menee täysin maku koko hommaan. 

Vierailija

Aivan riittävän usein.

Tosin minulle riittää ainakin tällä hetkellä suunnilleen kerran kuussa tai harvemmin.

Vaimosta en osaa sanoa, ehkä hän haluaisi useammin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat