Hävettäisikö sinua seistä ALKO:n ovella aamulla klo 9 odottamassa sen aukeamista?

Vierailija

Seurana pari arskaa ja muuta tutisevaa pappaa.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Hävettäis siinä tapauksessa jos äityisin vimmalla riuhtomaan sitä suljettua ovea.  Kyllä me arskojen kanssa päästäisiin juttuihin siinä odotellessa :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei. Pitäisikö ajatella "mitä muut minusta ajattelee"? Milloin tuosta ajattelutavasta päästään eroon? 

Sitten kun suomalaiset lakkaavat ajattelemasta toisista aina pahinta.

Vierailija

Se voi olla melko vaarallistakin. Tuula Lukkarinen oli aikoinaan odottamassa Järvenpään Alkon oven takana sen aukeamista. Se oli viimeinen havainto hänestä elävänä. Tuula Lukkarinen löytyi seuraavana päivänä Haujärveläiseltä hiekkakuopalta pahoin silvottuna. Hän oli siis yksi epäillyn Järvenpään sarjamurhaajan uhreista.

Vierailija

Miksi pitäisi hävetä? Jos on ajoissa liikkeellä muutenkin, olisi älytöntä mennä välillä kotiin ja palata myöhemmin Alkoon. Kiva asioida ruokakaupassa ennen ruuhka-aikaa viikonloppuisin ja voisin siinä välissä hyvin joutua odottamaan Alkon avautumista muutaman hetken, jos olisi sinne asiaa.

Vierailija

Olen ollutkin. Hain työmatkalla sieltä lahjan joka luovutettiin työpäivän aikana. Olin hiukan ajoissa niin seisoskelin ovella, mutta en yksin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En näe mitään syytä, miksi Alkoon pitäisi olla jonottamassa ennen aukeamisaikaa.

Joskus on ollut sellainen tilanne, että kauppaostokset sijoittuu iltavuoron vuoksi ihan aamuun. Näin ollen Alkossakin olen ollut avaamisaikoihin -- jopa "jonottanut", kun ovet eivät juuri aivan ole auenneet. 

En ole kokenut varsinaista häpeää, mutta alkoholisteilta näyttäviä siinä porukassa on kyllä 90 prosenttia ainakin arkipäivisin. Ihan sellaisia dena-asteella tärisevinä olevia ihmisiä. Heillekin kuitenkin myydään. Ainoa kriteerihän on, ettei ole silmin nähden humalassa. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat