Jungnerista eronnut Emilia Poikkeus, 24, haluaa miehen tuovan leivän pöytään: ”En ole kauhean työorientoitunut”

Anteron nuoruusmuistoja

Oikein lompakkoloisen prototyyppi :)

Juu ja minä en ole se palstan "lompakkoloinen" ;)

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1452906481945.html

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

No enpä ole itsekään kauhean työorientoitunut, mutta eipä ole näkynyt jonoksi asti ketään minua elättämään sitten lapsuuden. Ihan itse on pitänyt viitsiä. Mutta onhan se paljon kivempi sanoa, että en ole työorientoitunut kuin että olen laiska, tai saamaton.

Vierailija

Kannattaisi kuitenkin lukea se juttu ihan loppuun asti:

"Omasta työstään Emilia ei kuitenkaan suunnittele koskaan luopuvansa, sillä hän myös arvostaa itsenäisyyttä ja taloudellista riippumattomuutta."

Vierailija

No jaa, sanoo kuitenkin tekevänsä töitä nyt ja jatkossa ja arvostavansa myös itsenäisyyttä ja taloudellista riippumattomuutta.

Vierailija

On kuitenkin "oma ullakkoasunto" Töölössä? Peritty? Vuokralla?

Ja työstään ei luovu. Mitähän tämä Poikkeus mahtaa tehdä, jotta on taloudellisesti kuitenkin itsenäinen vai miten hän asian Iltasanomissa esitti?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No enpä ole itsekään kauhean työorientoitunut, mutta eipä ole näkynyt jonoksi asti ketään minua elättämään sitten lapsuuden. Ihan itse on pitänyt viitsiä. Mutta onhan se paljon kivempi sanoa, että en ole työorientoitunut kuin että olen laiska, tai saamaton.

No eihän se niin sanonut laiska olevasna, vaan työläinen, että "nauttii" kun saa pitää miehestä "hyvää huolta" kun tämä tuo "leivän" pöytään. Eli työnhakuilmoitus, jossa kertoo palveluksistaan jotka ovat palkkaa vastaan saatavissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No eihän se niin sanonut laiska olevasna, vaan työläinen, että "nauttii" kun saa pitää miehestä "hyvää huolta" kun tämä tuo "leivän" pöytään. Eli työnhakuilmoitus, jossa kertoo palveluksistaan jotka ovat palkkaa vastaan saatavissa.

Varmaan ymmärrät, että tämä on kunnianloukkaus, josta voi tehdä poliisille tutkintapyynnön.

Vierailija

Tottakai hänen motiivinsa oli raha ja julkisuus. Vai luulitko tosiaan, että nuori nainen kiinnostuu yli 20 v vanhemmasta setämiehestä miehen itsensä takia? Aito kiinnostus suuntautuu luonnollisesti oman ikäluokan miehiin. :D

Vierailija

Alkaa olla vaan liian vanha. Pari vuotta nuoremmat on vielä sen verran nättejä että tuollainen järjestely on ihan hinta-laatusuhteeltaan kunnossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kultakaupan myyjä 😂

Onko myyjän työ sinusta jotenkin naurettava ammatti? Vain kultakaupan myyjän vai minkä tahansa kaupan myyjän? Näin myyjän näkökulmasta aika loukkaava kommentti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Varmaan ymmärrät, että tämä on kunnianloukkaus, josta voi tehdä poliisille tutkintapyynnön.

Kylläpä vitsin murjaisit! :-D

Pakko samaan hengenvetoon ihmetellä mikä joitakin (nuoria) naisia oikein vaivaa... Myisivät varmaan 'sielunsakin' jos joku vaan rahalla ostaisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultakaupan myyjä 😂

Onko myyjän työ sinusta jotenkin naurettava ammatti? Vain kultakaupan myyjän vai minkä tahansa kaupan myyjän? Näin myyjän näkökulmasta aika loukkaava kommentti.

Ostetaanko myyjän rahoilla ullakkohuoneistoja töölästä 24 vuotiaana?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat