Ärsyttääkö sinua aloitukset, jossa käytännössä koko asia selostetaan jo juurta jaksain otsikossa ja varsinaiseen tekstikenttään laitetaan si...

Vierailija

Niin?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Tuo "niin?" ärsyttää, se on ammattivalittaja-kieltä. Siinä on sellainen ärsyttävä tivaamisen sävy. Mutta enemmän ärsyttää se, ettei otsikosta saa mitään käsitystä, mihin avaus liittyy. 

Vierailija

Ei ollenkaan. Silloin tietää kiinnostaako avata koko ketjua. Sen sijaan klikkiotsikot tyyliin "hävettää niin paljon..." ärsyttää, kun käykin avaamisen jälkeen ilmi että kyse oli vaikka mandariinin pudottamisesta maahan kaupassa.

Vierailija

Tuossa juuri kuvaat vanhan aihe vapaan. Osa keskusteluista käytiin pelkästään otsikoilla, ei ollut mitään tekstisisältöjä.

Vierailija

Ei häiritse, päin vastoin se on paljon parempi.

Iltapäivälehtien "Minua vituttaa nämä kolme asiaa"-otsikointi on syvältä. 

On paljon parempi, että asia tulee esiin otsikosta, jottei turhaan tarvitse klikata viestiä auki ja todeta että kappas, taas kerran tätä turhanpäiväistä sontaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuossa juuri kuvaat vanhan aihe vapaan. Osa keskusteluista käytiin pelkästään otsikoilla, ei ollut mitään tekstisisältöjä.
Vieläkin näkee niitä ov- ja ev-merkintöjä, niistä tietää, että joku on tullut tosi pitkästä aikaa käymään. :D Koska niitä vielä käytettiin, onko siitä jo 10 vuotta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin näkee niitä ov- ja ev-merkintöjä, niistä tietää, että joku on tullut tosi pitkästä aikaa käymään. :D Koska niitä vielä käytettiin, onko siitä jo 10 vuotta?

Mitä ne tarkoitti? Mä olen ihan uusi mamma, vm. 2015 vasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä ne tarkoitti? Mä olen ihan uusi mamma, vm. 2015 vasta.
ov tarkoitti, että viestikentässä on tekstiä, ev tarkoitti ettei ole. Silloin piti erikseen avata viestikenttä, että näki mitä siellä on. Otsikkoon mahtui paljon asiaa ja monet keskustelut käytiin vain otsikoissa. Sitten jos oli enemmän asiaa, laitettiin ov ja jatkettiin varsinaisessa viestikentässä.

Vierailija

Ei ärsytä ollenkaan.  Sitä vastoin suorastaa vituttaa se itsensäkorostaja, joka koristelee otsikkonsa alku- ja loppuosat risuaidoilla, risteillä, milloin milläkin.  Kovasti ottaa aivoon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ov = on viesti, Ev = ei viestiä.

JSSAP

Aina kun aihe vapaalta joku koitti ujuttautua kaksplussan sisäpiiriin, jäi heti kiinni, kun lipsahti ov ja ev. :D 

Vierailija

Ei ärsytä tällaset joutavat asiat kuten miten ihmiset oman asiansa tuovat esiin. Täällä voi helposti siirtyä toiseen aiheeseen, jos tulee ongelmia. Muutama klikkaus ja se on siinä!
Elämä on huomattavasti mukavampaa ku kaikki jonninjoutavat asiat ei ärsytä.

Vierailija

Ärsyttää, kun otsikko jää kesken eikä jatku viestissäkään. Esim. yks otsikko näkyy ainakin mulla kännykällä näin:

"Jos Lidlin mielestä on reilua että Hangosta Sodankylään on samat hinnat, eikö saman logiikan mukaan olisi silloin muös reilua että Su..."

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat