En ikinä halunnut lapsia mieheni kanssa

Vierailija

Hei, olen 37-vuotias perheenäiti. Minulla on kolme lasta mieheni kanssa. Nimenomaan "minulla". Yksikään avioliittomme lapsista ei ole mieheni. Olen mennyt naimisiin aikanaan ensimmäisen pojan kanssa jonka kanssa aloin seurustelemaan 16 vuotta sitten.

En ikinä halunnut lapsia mieheni kanssa, vaikka hän on fiksu, komea ja kiva. Hän on lämmin, rakas, ihana ja täydellinen mies. Rakastan häntä todella paljon.

Aina kun harrastimme seksiä lastenhankintatarkoituksessa, harrastin seksiä jo edellisenä päivänä tai aiemmin toisen miehen kanssa, jonka ulkonäköön minulla oli tiukat kriteerit. En halunnut tulla raskaaksi miehelle joka on täysin erilainen kuin aviopuolisoni, koska olisin siten jäänyt helposti kiinni pettämisestä.

Miksi sitten en halunnut lapsia mieheni kanssa? Hyvä kysymys. Olen tuntenut hänet pienestä tytöstä asti, kun olimme vielä 3-5 vuotiaita, asuimme toistemme naapureissa ja näimme leikkikentällä päivittäin. Vanhempamme olivat vanhoja koulukavereita ja hyvissä väleissä keskenään. Joskus vietimme jopa jouluja yhdessä. Ala-asteella olimme hyviä kavereita ja kokeilimme yhdessä ensikertaa pussailua. Yläasteella hän vei neitsyyteni ja lukiossa seurustelumme oli jo niin vakavaa että asuimme samassa vuokrakämpässä. Olemme aina olleet yhdessä. Tämän vuoksi suhteeni häneen koen kuin suhteen perheenjäseneen. En tiedä miksi mutta minusta on aina tuntunut sairaalta ja väärältä tehdä lapsia hänen kanssaan, hän on kuitenkin eniten rakastamani ja veljellisin ihminen koko maailmassa.

Kommentit (9)

Vierailija

Siis anteeksi... Mitä? Petät miestäsi koska rakastat häntä kuin... Omaa veljeäsi. Okei... Okei... *huoh* okei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi... Mitä? Petät miestäsi koska rakastat häntä kuin... Omaa veljeäsi. Okei... Okei... *huoh* okei.

Ja ehkä hän on ap:n veli :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mitäs pienistä. Toihan on ihan normimeininkiä maaseudulla.

Mutta eikös veliin sekaantuminen ole siellä päin vieläkin enemmän normi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja ehkä hän on ap:n veli :)

Inhottaa tuommoiset väittämät. Eikä ole tosiaankaan mikään veli eikä mitään sukua... :(

-ap

Uusimmat

Suosituimmat