Paljonko syötte mandariineja/klementtiinejä? mulla menee kilo päivässä :o

Vierailija

Paljonko te syötte niitä?

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kai tiesit, että niissä on ihan helvetisti sokeria? 

Mä kysyn mielenkiinnosta, ootko sä sekasyöjä?

Vierailija

Nytkin mussutan yhtä, ja toinen odottamassa :D C-vitamiinia tulee kilosta ihan mukavasti. Itellä menee ainakin puoli kiloa päivässä, joskus kilo.

Vierailija

Yritän rajoittaa, juuri sokerin takia. 1-2 kappaletta päivässä. Jos söisin niin paljon kuin haluan, varmaan 10 päivässä.

Vierailija

Puoli kiloa - kilo. On vaan niin hitsin hyviä. Olen sokerihiiri, joten en ota morkkista, jos syön navan täyteen mandariineja keksien ja pullin sijasta ;).

Vierailija

4. Jatkaa: Sekasyöjät tuntuvat olevan huolissaan hedelmien sokerista. Silti he syövät vaikeasti sulatettavia lihoja, maitotuotteita ja vaikka mitä muuta. Teille tiedoksi, jokainen solu tarvitsee glukoosia. Hoikkana pysyy vaikka söisi 20 klementiinia päivässä. Tutustukaa freelee the banana girliin. Älkää rajoittako kaloreita tai sokereita, jotka tulevat hyvistä lähteistä. Rajoittakaa mieluummin eläinproteiinia. Kasvikunnan tuotteilla saa helposti päivän pienen proteiinitarpeen täytettyä. Eläinproteiineilla se ylitetään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Puoli kiloa - kilo. On vaan niin hitsin hyviä. Olen sokerihiiri, joten en ota morkkista, jos syön navan täyteen mandariineja keksien ja pullin sijasta ;).

Ei tarvikaan ottaa morkkista, kilo mandariineja on monen verroin terveellisempiä (sisältävät paljon vitamiineja, eikä edes kilosta voi saada liikaa fruktoosia) kuin sama määrä keksejä tai pullia eivät sisällä vitamiineja ja sisältävät liikaa energiaa (paljon rasvaa ja sokeria (sakkaroosi tai glukoosi-fruktoosisiirappi1).

Vierailija

7 jatkaa. Kysymys ei ollut "paljonko rajoitat ruokaa" vaan paljonko syöt mandariineja. 

Eräillä ihmisillä (kuten minä) on mahtavan hyvä ruokahalu, ja söisin sekasyöjänä vaikka kuinka paljon KAIKKEA mitä vain on, ruoka on hyvää, ja pidän syömisestä.

Siispä rajoitan määriä, kaikkea, sen minkä pystyn, että pysyn normaalipainossa. Rajoitan myös mandariinien määrän. Koska jos annan luvan itselleni syödä mandariineja "niin paljon kuin haluan koska se on terveellistä" se lisää päivän energian saannin taivaisiin koska mandariinit eivät ole ainoita tervellisiä asioita joita haluan syödä paljon.

olisinpa pieniruokainen luonnostaan?!?!?!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat