Miten kytkeä kaverin yli-innokkuus pois päältä? Laittoi nytkin aamu 6 aikaan viestiä jos nähtäisiin kun sillä on tylsää

Vierailija

Mä en enää kestä. Hän on sellainen ihminen jota jaksaisin nähdä kerralla max 2h pari kolme kertaa viikossa, mutta yli-innokkaana laittaa lähes joka päivä viestiä jos nähtäisiin nyt ja usein se viesti tulee jo aamukuudelta.

Tänään heräsin taas siihen viestiin, ja vastasin taas: mä nukun nyt. Takaisin tuli: no koska sit nähdään?

Lisäksi kaveri jää jankuttamaan jotain olematonta asiaa (kuten ostaako arkipaidaksi navy vai tummansinisen paidan) ja vatvoo sitä monia tunteja...

Mä en kestä, mitä teen?

Kommentit (8)

Vierailija

Outo kaveri sulla. Vähän outo olet kyllä itsekin.

Miksi luet viestejä silloin kun nukut? Jos känny on jostain syystä oltava päällä (omaisia sairaana, työn takia tms.) niin voisitko ohjeistaa ns. kaveriasi olemaan viestittämättä ja soittamatta esim. klo 22 - 08 välisenä aikana? Ja älä nyt ainakaan vastaile viesteihin silloin kun kerran "nukut", sillä tavallahan vain ruokit tuota käytöstä.

Näkemisesi ja yhteydenpitosi määrät ja ajat määrittelet itse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi luet viestejä silloin kun nukut? Jos känny on jostain syystä oltava päällä (omaisia sairaana, työn takia tms.) niin voisitko ohjeistaa ns. kaveriasi olemaan viestittämättä ja soittamatta esim. klo 22 - 08 välisenä aikana? Ja älä nyt ainakaan vastaile viesteihin silloin kun kerran "nukut", sillä tavallahan vain ruokit tuota käytöstä.

Mun täytyy pitää puhelinta päällä kun iskän kunto on laskenut kun lehmän häntä ja täytyy olla valmiudessa lähteä sairaalaan. Olen monta kertaa sanonut että koska mulla on iltatyö, nukun vähintään 9 asti että saisin sen minimi unimäärän kasaan. Muutenkin tuo soittaa aina töihin vaikka olen sanonut että ei saa soittaa, viestit vaan käy. Tätä on jatkunut jo vuoden ja eilen jo avauduin (eli huusin) etten mä jaksa enää. Silti tuli taas tuo viesti, pitäisikö mun lähettää dementia testeihin?

Ja hän on vain kaveri mulle ja kaverilla on poikaystävä mihin tarkertua.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy pitää puhelinta päällä kun iskän kunto on laskenut kun lehmän häntä ja täytyy olla valmiudessa lähteä sairaalaan. Olen monta kertaa sanonut että koska mulla on iltatyö, nukun vähintään 9 asti että saisin sen minimi unimäärän kasaan. Muutenkin tuo soittaa aina töihin vaikka olen sanonut että ei saa soittaa, viestit vaan käy. Tätä on jatkunut jo vuoden ja eilen jo avauduin (eli huusin) etten mä jaksa enää. Silti tuli taas tuo viesti, pitäisikö mun lähettää dementia testeihin?

Ja hän on vain kaveri mulle ja kaverilla on poikaystävä mihin tarkertua.
Ap

Radiohiljaisuus. Älä vastaa mitään. Jos viestit jatkuu yli viikon teet ilmoituksen häirinnästä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat