Ei sitä näköjään opi ennenkun kolahtaa. luulin että

Vierailija

Mulla oli tosi hieno ystävyys miespuoliseen ystävään. Paskat. Viestittely yksipuolista ja kun päötin etten viestittele niin johan tässä on viikko kulunut kun ei oo mitään kuulunut.

No nokka kohti uusia pettymyksiä.ikääkin jo 40, että luulis jo oppivan mutta ei näköjään.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Viikko on kuule yksi hujaus. :) Pientä iäisyyden rinnalla. 

:( sellaiseksi tää taitaa muuttua.

Vierailija

Taidat olla aika riipustautuva ja äärimmäinen kaikki-tai-ei-mitään "ystävä" jos et viikkoa voi olla ilman yhteydenpitoa ja olet sen takia välejä katkaisemassa kokonaan. Ystävyys ei ole parisuhde. Mutta ilmeisesti haluaisit miestä siihen? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aika riipustautuva ja äärimmäinen kaikki-tai-ei-mitään "ystävä" jos et viikkoa voi olla ilman yhteydenpitoa ja olet sen takia välejä katkaisemassa kokonaan. Ystävyys ei ole parisuhde. Mutta ilmeisesti haluaisit miestä siihen? 

Näin taidan olla. Siksi onkin hyvä että hän ottaa yhteyttä jos ottaa sittenkun mun ystävyyttään tarvitsee. Ap

Vierailija

Tuo on yksi noita elämän pettymyksiä joita aina silloin tällöin tukee...

"...että luulis jo oppivan mutta ei näköjään."  Mä luulen että ei se oikeen ole  tarkoituskaan "oppia", koska mitä tapahtuu sinä päivänä kun on "oppinut"? Sitä antaa periksi ja päättää elää itsekseen. Ja jos sellaisen päätöksen tekisi siltä pohjalta kuin tuossa kerrot, eli että on kerta kerran jälkeen pettynyt, niin silloin se päätös perustuu aivan väärälle pohjalle, ts se on tehty jonkun/joidenkin muiden käyttäytymisestä johtuen, eikä siitä syystä että itse todella haluaisi.

Elikä, älä milloinkaan anna kenenkään vaikuttaa sinuun sillä tavalla. Kyllä niitä luotettaviakin kavereita löytyy, roppakaupalla.

Vierailija

Ei tuollaisesta ystävästä ole iloa. Hän on sinullekin jotain mistä pidät kiinni paremman puutteessa. Toivottavasti löydät tilalle paremman.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaisesta ystävästä ole iloa. Hän on sinullekin jotain mistä pidät kiinni paremman puutteessa. Toivottavasti löydät tilalle paremman.

Näin taitaa olla. Ap

Vierailija

Mä tein vastaavan päätöksen erään ystävän kohdalla. Nyt siitä on mennyt jo yli vuosi, eikä vieläkään olla oltu yhteyksissä. Ehkäpä se on parempi näin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On tämä ihmeellistä. Jos ei ystävä viikkoon ole ilmoitellut, ei ole "kunnon kaveri" eikä ole luotettava. 

Joka päivä tähän asti on viestitelty. Minä olen aloittanut 80% keskusteluista. Hän on sitten jotain vastaillut. Itsellä tässä taitaa olla ihastumista mukana ja siksi varmaan reagoin näin. En mä vedä hernettä jos naispuolinen ystävä hiljenee viikiksi.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämä ihmeellistä. Jos ei ystävä viikkoon ole ilmoitellut, ei ole "kunnon kaveri" eikä ole luotettava. 

Joka päivä tähän asti on viestitelty. Minä olen aloittanut 80% keskusteluista. Hän on sitten jotain vastaillut. Itsellä tässä taitaa olla ihastumista mukana ja siksi varmaan reagoin näin. En mä vedä hernettä jos naispuolinen ystävä hiljenee viikiksi.ap

No tämähän onkin sitten eri tarina kuin ystävyystarina.

Vierailija

Ymmärrän aloittajaa.
Itse viestittelin miehen kanssa 9kk, sitä ennen välit katkesivat siihen kun palasi sekakäyttäjäexänsä kanssa yhteen. Miehen aloitteesta viestiteltiin, joka päivä aamusta iltaan.

Nyt ei ole viikkoon kuulunut mitään eikä sanonut menevänsä mihinkään, kuten yleensä on omasta aloitteestaan tehnyt. Eli mies jo kolmannen kerran yrittämässä suhdetta exänsä kanssa, mutta mulle riitti.

Ja mies on tiennyt koko ajan tunteistani, jakanut itsestään henkilökohtaisia asioita, mutta ei auta lyödä päätään koko ajan seinään.
En ota sitä enää mun elämään, vaikka tulisi kosimaan, mitäs teki vääriä valintoja, nyt joutuu elämään niiden kanssa.
(senhän tietää ettei se suhde tule kestämään)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No tämähän onkin sitten eri tarina kuin ystävyystarina.

Siksi se onkin vaikeaa

Vierailija

Mies on tajunnut ihastuksesi eikä vastaa tunteisiin. Fiksu mies etäännyttää näin. Hän ei halua sinua.

Minua ahdistaisi jos kuka tahansa ystävä päivittäin pommittaisi viesteillä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies on tajunnut ihastuksesi eikä vastaa tunteisiin. Fiksu mies etäännyttää näin. Hän ei halua sinua.

Minua ahdistaisi jos kuka tahansa ystävä päivittäin pommittaisi viesteillä...

Joo hyvin näyttää toimivan :D ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat