Teimme päätöksen: lopetamme seksin!

Vierailija

Vaimon vuosia jatkunut haluttomuus eskaloitui eilen; päätimme ettemme enää harrasta seksiä. Tilanne ei siis muutu seksin suhteen kummankaan osapuolen kannalta, mutta nyt minun ei tarvitse edes kuvitella saavani seksiä, eikä vaimon tarvitse pelätä enää minun vonkaamista. Näin ei synny kummallekaan meille paineita tään asian suhteen.

Saa nähdä mihin tämä päätös vie....

Sivut

Kommentit (135)

Vierailija

Olemme olleet yhdessä kohta 22 vuotta ja viimeiset 15 vuotta ovat olleet hyvin vähän seksiä sisältävää ja viimeiset vuodet lähes seksittömiä, niin tilanteeseen ei tule oikeastaan mitään muutosta. Nyt kuitenkaan kummankaan ei tarvitse kärsiä paineesta, jota seksittömyys on aiheuttanut. Vaimo on tuntenut painetta siitä, että minä haluaisin seksiä, jolloin hänen on täytynyt vältellä minua. Emme ole mm. menneet nukkumaan samaan aikaan kuin muutamia kertoja vuodessa. Minä taas tiedän nyt, ettei minun tarvitse koskaan enää vongata, sillä sekiä ei ole eikä tule.

Kuten sanoin, en tiedä mihin tämä johtaa. Olen ollut pettämättä koko suhteemme ajan ja uskoisin vaimonikin olleen minulle uskollinen. Pieni takaportti seksille on, vaimon täytyy tehdä aloite, mikäli aloitetta ei hänen suunnalta tule, ei ole myöskään seksiä. En pidättele hengitystä tämän suhteen, sillä rouva ei ole tehnyt pyyteetöntä aloitetta seksiin ainakaan 15 vuoteen. Tilanne on surullinen, mutta helpottamaan päin, koska omatkin seksihalut ovat seksittömyyden takia kuihtuneet. Muutoin perheen arki, talous jne. hoituvat mallikkaasti.

-- Aloittaja

Vierailija

Meillä ei varsinaiseti tehty yhteistä päätöstä, vaan minä päätin että en enää vonkaa seksiä. Olen vaan niin helvetin kyllästynyt torjumisiin ja tekosyihin. Seksikertojen välissä alkoi olla tauot viikkoja ja sitten kun seksiä oli niin tietäähän sen miten siinä käy, viisi työntöä ja kumpikin saa orgasmin ja valtava pettymys siitä kun tietään että seuraavaan kertaan meneekin sitten kuukausi tai pari.

Itselleni ovan nyt paljon helpompaa kun olen asennoitunut niin että seksiä ei enää ole.

Olen jo jonkin aikaa sitten päättänyt että meidän parisuhteessa on etsikkoaikaa siihen asti juniori saa käytyä luokion loppuun, niin ei tule mitään enää huoltajuusongelmiakaan erossa. Voin minä tuon vaimon kanssa elää ilman seksiäkin, hän on paras kaverni ja kelpo kumppani, enkä haaveilekkaan enää mistää romansseista, seksikin on ihan yliarvostettua. Mutta mitään kiukuttelua en tule sietämään, jos vaimo alkaa hankalaksi niin muutetaan erilleen, en minä varsinaisesti tarvi häntä mihinkään.

t.45 mies

Vierailija

Myös minun vaimoni muuttui haluttomaksi sen jälkeen kun oli hankittu talo ja lapset.
Eli olen nalkissa.
Kuinkahan nainen luulee avioliiton toimivan niin, ettei omaan mieheen enää koske...

Vierailija

Me taas tehtiin päätös että kumpikaan ei tammikuussa kieltäydy seksistä. Ensimmäiset päivät mies halusi joka päivä. Nyt homma on tasaantunut. Viikolla harvemmin ja viikonloppuna useammin. Jos en kostu niin käytetään liukkaria. Sitäkään ei oo tarvinnu käyttää kuin muutaman kerran. Minua tämä ei ahdista kun ei tarvitse keksiä syitä miksi kieltäytyä. Hirveet paineet seksin suorittamiseen on hävinneet. Kummankaan ei tarvitse jännittää. Minä jännitin alanko haluta ja mies että milloin saa seuraavan kerran... Rakastan miestäni enemmän kuin koskaan. Tänä vuonna 20v avioliittoa takana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olemme olleet yhdessä kohta 22 vuotta ja viimeiset 15 vuotta ovat olleet hyvin vähän seksiä sisältävää ja viimeiset vuodet lähes seksittömiä, niin tilanteeseen ei tule oikeastaan mitään muutosta. Nyt kuitenkaan kummankaan ei tarvitse kärsiä paineesta, jota seksittömyys on aiheuttanut. Vaimo on tuntenut painetta siitä, että minä haluaisin seksiä, jolloin hänen on täytynyt vältellä minua. Emme ole mm. menneet nukkumaan samaan aikaan kuin muutamia kertoja vuodessa. Minä taas tiedän nyt, ettei minun tarvitse koskaan enää vongata, sillä sekiä ei ole eikä tule.

Kuten sanoin, en tiedä mihin tämä johtaa. Olen ollut pettämättä koko suhteemme ajan ja uskoisin vaimonikin olleen minulle uskollinen. Pieni takaportti seksille on, vaimon täytyy tehdä aloite, mikäli aloitetta ei hänen suunnalta tule, ei ole myöskään seksiä. En pidättele hengitystä tämän suhteen, sillä rouva ei ole tehnyt pyyteetöntä aloitetta seksiin ainakaan 15 vuoteen. Tilanne on surullinen, mutta helpottamaan päin, koska omatkin seksihalut ovat seksittömyyden takia kuihtuneet. Muutoin perheen arki, talous jne. hoituvat mallikkaasti.

-- Aloittaja

Tuohan on aivan kuin minun kirjoittama :)

Itse tein joskus 2-3 vuotta sitten sen päätöksen että seksiä harrastetaan vaimon tahtiin, eli hänen aloitteesta. Tuota ennen seksiä oli kerran pari viikossa, motta se tuntui olevan vaimolle pakkopullaa. Tuon päätöksen jälkeen seksikerrat alkoivat harveta radikaalisti, eikä se todellakaan ollut enää viikottaista, välit saattoi olla parikin kuukautta ja se syö miestä.

Sitten tuli vähän sellainen ongelma että epäsäännöllinen seksi on johtanut säännölliseen itsetyydytykseen ja jos on juuri hoidellut itsensä, niin sen jälkeen oli vähän vaikea innostua vaimon varovaiseen vihjailuun seksistä. Vaikka vaimo on suhteen aikana torjunut minun ehdotukset varmaan tuhansia kertoja, niin yksikin kieltäytyminen hänen ehdotukseensa saa aikaan sen että hänen mielestään en ole seksistä kiinnostunut ja hän loukkaantuu.

t.45 mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-- Aloittaja

Tuohan on aivan kuin minun kirjoittama :)

Itse tein joskus 2-3 vuotta sitten sen päätöksen että seksiä harrastetaan vaimon tahtiin, eli hänen aloitteesta. Tuota ennen seksiä oli kerran pari viikossa, motta se tuntui olevan vaimolle pakkopullaa. Tuon päätöksen jälkeen seksikerrat alkoivat harveta radikaalisti, eikä se todellakaan ollut enää viikottaista, välit saattoi olla parikin kuukautta ja se syö miestä.

Sitten tuli vähän sellainen ongelma että epäsäännöllinen seksi on johtanut säännölliseen itsetyydytykseen ja jos on juuri hoidellut itsensä, niin sen jälkeen oli vähän vaikea innostua vaimon varovaiseen vihjailuun seksistä. Vaikka vaimo on suhteen aikana torjunut minun ehdotukset varmaan tuhansia kertoja, niin yksikin kieltäytyminen hänen ehdotukseensa saa aikaan sen että hänen mielestään en ole seksistä kiinnostunut ja hän loukkaantuu.

t.45 mies

Mutta etkö sinäkin koe samoin kuin vaimo kieltäytyy että hän ei ole kiinnostunut ja loukkaannut? Siis ennen tekemääsi päätöstä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Myös minun vaimoni muuttui haluttomaksi sen jälkeen kun oli hankittu talo ja lapset.
Eli olen nalkissa.
Kuinkahan nainen luulee avioliiton toimivan niin, ettei omaan mieheen enää koske...

Sama homma. Ns keskimääräinennen keskiluokkainen elänä OK-talossa vermeineen saavutettu ja seksiä enää vain silloin kuin minua pitää "pehmitellä" johonkin hänen haluamaansa asiaan. Tuo on niin läpinäkyvää etten viitsi edes vaivautua.

Ja joskus nuoruudessa exän kanssa kaksi päivässä oli "arkea", viikonloppuisin viisi-kuusi kertaakin..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

-- Aloittaja

Hirveetä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hirveetä!

Mitä hirveätä? Ihan normaali kyvytön suomalainen mies, joka ei kykene systyttämään vaimoaan.

Vierailija

Entä jos näyttäisit että kelpaat kyllä muille, käy vähän höyläämässä vierasta.
No ei, mutta kyllä seksuaalisuus on niin iso osa elämää (disclaimer aseksuaaliset jne) että hirveen vaikea uskoa et seksitön elämä pitäis parisuhdetta kovin hehkeänä. Onko teillä edes muuten läheisyyttä? Parisuhdeterapiaan/seksuaalineuvojalle?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat