Yhteyksissä exään taas

Seuraa 
Liittynyt16.1.2016

Exä otti minuun yhteyttä kuukausia sitten, päädyimme riitelemään ja sitten laskeutui radiohiljaisuus piiitkäksi aikaa. Päätin sitten ottaa itse vuorostani yhteyttä ja nyt tuntuu siltä, että kykenemme juttelemaan ilman vihaa ja katkeruutta. :) Exän viimeisin viesti oli, että "voit miettiä, miksi otin yhteyttä sinuun silloin..."
En tiedä mitä hän tarkoitti tuolla, mutta minusta tuntuu että saatamme jopa tavata ja ehkä meille voisi tulla jonkunlainen säätösuhde? Tiedostan ettei parisuhde toimisi enää, mutta jonkunlainen kevyt juttu voisi olla ihan piristävä ehkä.

Jollain tapaa piristävää olla yhteydessä häneen kaikkien muiden miesten jälkeen. Vaikkei hän tunnu elämäni rakkaudelta niin hän on niin ulkopuolinen kaikkeen paskaan, että tuntuu lohdulliselta jutella.

Kommentit (15)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Alapeukut koska tarvitset terapiaa ja kenties lääkitystäkin läheisriippuvuuteen.

Alapeukut koska et ole minu exä.

Vierailija

Alapeukut, koska exästä kannattaa päästää irti eikä viritellä mitään säätösuhteita. Siitä saa kumpikin vain siipensä. Miksi hukata aikaa moiseen, jos tietää, ettei mikään kunnon suhde toimisi enää?

coffee
Seuraa 
Liittynyt16.1.2016

Vierailija kirjoitti:
Alapeukut koska tarvitset terapiaa ja kenties lääkitystäkin läheisriippuvuuteen.

Täh?! Mitä pahaa on olla yhteydessä exään? Ei ole edes tuore ex enää :)

coffee
Seuraa 
Liittynyt16.1.2016

Vierailija kirjoitti:
Alapeukut, koska exästä kannattaa päästää irti eikä viritellä mitään säätösuhteita. Siitä saa kumpikin vain siipensä. Miksi hukata aikaa moiseen, jos tietää, ettei mikään kunnon suhde toimisi enää?

Molemmat ovat päästäneet irti :) Ei ole tunteita, mutta aivan hyvin voin vaikka tavata exää jos sellainen tulee puheeksi :) en näe mitään ongelmaa siinä, kun ei minulla ole mitään haaveita meistä enää.

coffee
Seuraa 
Liittynyt16.1.2016

Sitä paitsi minulle itselleni on erittäin helpottavaa huomata, ettei minulla ole enää vihaa ja tarvetta vittuilulle :) Voin suhtautua exään normaalisti ja olla vaikka kaveri. Tai sitten meistä ei tule kavereita, se on ihan fine myös.

Vierailija

coffee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Molemmat ovat päästäneet irti :) Ei ole tunteita, mutta aivan hyvin voin vaikka tavata exää jos sellainen tulee puheeksi :) en näe mitään ongelmaa siinä, kun ei minulla ole mitään haaveita meistä enää.

Huijaat itseäsi nyt kyllä. Miksi tapaisit ihmistä ja toivoisit "säätösuhdetta" (mikä se edes on) jota kohtaan einole tunteita?

coffee
Seuraa 
Liittynyt16.1.2016

Vierailija kirjoitti:
coffee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Huijaat itseäsi nyt kyllä. Miksi tapaisit ihmistä ja toivoisit "säätösuhdetta" (mikä se edes on) jota kohtaan einole tunteita?

Koska täydellisen miehen kanssa tuli ero, tai siis täydellinen mies paljastui joksikin aivan muuksi... Ja romutti minut täysin. Minusta olisi ihan mukavaa hengailla aiemman exän kanssa ja katsoa mitä voisi tapahtua. Vakavaa suhdetta ei meille tule, mutta miksi ei voisi vain hengailla :)

Uusimmat

Suosituimmat