Oletko koskaan haaveillut olevasi joku eläin?

Vierailija

Mikä eläin haluaisit olla?

Kommentit (6)

Vierailija

Heh, jätin tämän illalla välilehteen että voisin aamulla kommentoida. Vastaus kysymykseen: haluaisin olla kissa. Olen ihan helkatin kateellinen joka aamu, kun kissa saa jäädä lämpimään sänkyyn nukkumaan kun itse lähden töihin :|

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Heh, jätin tämän illalla välilehteen että voisin aamulla kommentoida. Vastaus kysymykseen: haluaisin olla kissa. Olen ihan helkatin kateellinen joka aamu, kun kissa saa jäädä lämpimään sänkyyn nukkumaan kun itse lähden töihin :|

Mäkin haluiaisin olla kissa.Just se kuinka helppo elämä niillä on  ja kadehdin myös kissojeni kykyä saada ilo irti mistä tahansa roskasta :D Yksi tykkää erityisesti narunpätkistä,inisee onnellisena kun leikkii sellaisella.

Vierailija

Minäkin joskus haluaisin olla kissa, nimenomaan meidän oma kissa, koska sitä kohdellaan hyvin, hemmotellaan ja se on onnellinen.

Mutta ehkä mua pännisi aikalailla, että en voisi itse ottaa kaapista ruokaani vaan se on ihmisten antamisista kiinni. Enkä saisi ovia auki, vaan pitäisi pyytää aina ulos tai sisään. Että oikeesti en haluis olla kissa, mutta, välillä kieltämättä minäkin olen kateellinen kissalleni. Ei laskuja, huolia, töitä, auton krapaamista aamulla, ei tartte edes omaa ruokakuppiaan siivota. No, joskus sen täytyy kärsiä lapsenlapsista...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat