Olen humalassa, (ja vielä nimimerkillä) kysy (lähes) mitä vain

Seuraa 
Liittynyt8.6.2015

Nyt jo N24

Sivut

Kommentit (19)

N23
Seuraa 
Liittynyt8.6.2015

Setä Mies kirjoitti:
Saanko harrastaa kanssasi kosmisiin sfääreihin vievää rakastelua?

Valitettavasti ei, olen onnellisesti naimisissa

Käyttäjä210
Seuraa 
Liittynyt9.11.2015

Minä olen ollut humalassa tämän vuoden, ja uskon oikeasti että tänään on seitsemäs päivä tammikuuta, aika tuntuu rientävän paljon nopeammin kun on humlassa,oon hukannut puolet jo tästä vuodesta mitä jos kännäänkin koko vuoden

N23
Seuraa 
Liittynyt8.6.2015

Käyttäjä210 kirjoitti:
Minä olen ollut humalassa tämän vuoden, ja uskon oikeasti että tänään on seitsemäs päivä tammikuuta, aika tuntuu rientävän paljon nopeammin kun on humlassa,oon hukannut puolet jo tästä vuodesta mitä jos kännäänkin koko vuoden

Ei kannata. Kannattaa etsiä asioita, jotka on kivoja selvänä. Sitten se kännääminenkin on kivempaa!

N23
Seuraa 
Liittynyt8.6.2015

ExoPol kirjoitti:
Iltaa! Laitapa mulle joku biisilinkki.. Joku hyvänmielen biisi..=)

Linkkiä en tällä laitteella oikeen saa, mutta hey jude on pyörinyt mun päässä jo viikon. En edes kuuntele yleensä tuonkaltaista, mutta siinä sulle biisi :)

Käyttäjä210
Seuraa 
Liittynyt9.11.2015

N23 kirjoitti:
Käyttäjä210 kirjoitti:

Ei kannata. Kannattaa etsiä asioita, jotka on kivoja selvänä. Sitten se kännääminenkin on kivempaa!

Kaikki ei nyt vaan osaa, ja kännäämisessä en pysty näkemään mitään kivaa teen sitä vain koska selvänä vituttaisi vielä enemmän

N23
Seuraa 
Liittynyt8.6.2015

Käyttäjä210 kirjoitti:
N23 kirjoitti:
Käyttäjä210 kirjoitti:

Kaikki ei nyt vaan osaa, ja kännäämisessä en pysty näkemään mitään kivaa teen sitä vain koska selvänä vituttaisi vielä enemmän

Tiedän, en osannut ennen itsekään. Sori hidas vastausaikani

N23
Seuraa 
Liittynyt8.6.2015

Setä Mies kirjoitti:
Saanko katsella kun harrastat miehesi kanssa seksiä ja onanoida???

Et saa. Tosin jos maksat 100 000 e, voin keskustella mieheni kanssa asiasta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat