Mistä tiedät tulleesi vanhaksi? Minä siitä, että nautin siitä, ettei telkkari ole päällä.

Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

Meillä lapsena telkkari pauhasi aina. Siis aina.
Menin alakertaan mummun luo, ja siellä oli ihan hiljaista..vain mummun kiikku natisi ja mummu ehkä vähän hyräili ja kello tikitti. Se ahdisti ihan kamalasti.
Kun kotona yläkerrassa telkkari meni kiinni, tarkoitti se kaiken elämän loppumista ja nukkumaanlähtöä. Kuulit vain sen kellon tikityksen.

Nyt, nelikymppisenä ihanin hetki illassa on, kun telkkari on kiinni, eikä mistään kuulu mitään ylimääräistä..vain se kellontikitys. Ois ihana hankkia vielä sellainen ihana kiikku..=))

Kommentit (10)

Vierailija

No mä en kyllä tykännyt jatkuvasta telkkaritaustahälystä edes nuorena. Lapsena meillä ei koko telkkaria ollutkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mä en kyllä tykännyt jatkuvasta telkkaritaustahälystä edes nuorena. Lapsena meillä ei koko telkkaria ollutkaan.

Selvä. Sitähän tässä kysyttiin, oliko teillä telkkaria kun olit lapsi.

Vierailija

Siitä kun pitää kysyä nuorisolta, että oliko elokuvanäytännössä yhtään "aikuisia ihmisiä", eli kehtaako sinne mennä. Ettei ole liian nuorisoelokuva.

Vierailija

Siitä tietää tulleensa vanhaksi, kun lähes kaikki ohjelmat niin telkkarissa kuin radiossa ja youtubevideot yms. tuntuu ihan paskalta ja kaikki ihmiset vaikuttaa idiooteilta. Äo on pudonnut sen verran että sen huomaa jo tarjonnasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siitä tietää tulleensa vanhaksi, kun lähes kaikki ohjelmat niin telkkarissa kuin radiossa ja youtubevideot yms. tuntuu ihan paskalta ja kaikki ihmiset vaikuttaa idiooteilta. Äo on pudonnut sen verran että sen huomaa jo tarjonnasta.
Nyt sulla meni käsitteet sekaisin. Kun alkaa tuntua tuolta, on tullut kusipääksi. Tosin voihan sitä olla vanha kusipää.

Uusimmat

Suosituimmat