Miehet ei pidä lihavia naisia viehättävinä

Vierailija

Niin se vaan on... Tää video todistaa https://www.youtube.com/watch?v=2alnVIj1Jf8
Surullista miten pinnallinen maailma on, no myönnän että en itsekään voisi seukata lihavan kanssa jolla on yli 5kg ylipainoa, sen takia tässä kai sinkkuna ollaan ^^

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija

En minäkään naisena pidä lihavia miehiä viehättävänä. Eri asia on tietenkin se, mitä kukakin pitää lihavana, täytyykö olla täydellisen tikissä kunnossa, häiritseekö muutama kilo vaikkapa normaalipainon ylärajoilla. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin se vaan on... Tää video todistaa https://www.youtube.com/watch?v=2alnVIj1Jf8
Surullista miten pinnallinen maailma on, no myönnän että en itsekään voisi seukata lihavan kanssa jolla on yli 5kg ylipainoa, sen takia tässä kai sinkkuna ollaan ^^

On se kyllä surullista, jos näet ihmiset vain vartaloina. Vai onko niin, että muut ihmiset näet ja koet ihmisinä, mutta mahdollista seurustelukumppania et? Mitä muita rankkoja edellytyksiä sinulla on rakkaallesi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

On se kyllä surullista, jos näet ihmiset vain vartaloina. Vai onko niin, että muut ihmiset näet ja koet ihmisinä, mutta mahdollista seurustelukumppania et? Mitä muita rankkoja edellytyksiä sinulla on rakkaallesi?

Mä olen joskus kokeillut elää 'platonisessa'suhteessa eikä muuten onnistu. Eli ymmärrän täysin sen ettei joku pysty seurustelemaan pullukan kanssa. Ei siinä mitään rankkaa vaadetta kenellekkään aseteta, silloin ei seurustella pullukoiden kanssa vaan ollaan yksin.. Ihan oikean päätöksen toi on tehnyt.

Vierailija

Tottahan tuo on, läskit eivät vaan sytytä samalla tavalla kuin timmi nainen. Toki puutteessa kelpaa lihavakin nainen sekä onhan harvoja poikkeuksia, jotka tykkää laardista.

Akat tuppaa lihomaan parisuhteessa ja sitten vielä luulevat, että mies tykkää hänestä luonteen vuoksi ja että läskit ei haittaa. Kyllä ne vaan haittaa, ihan jokaista ukkoa. Eivät sitä vaan sano ääneen.

Vierailija

Eihän tossa pelkästään siitä ole kysymys että oli lihava, vaan mieti nyt jos pistää täysin erilaisen kuvan tyyliin yli 50kg laihempana ja sitten toinen näkee kovasti vaivaa, tuhlaa bensaa järjestää aikaa ja vaivautuu tulemaan paikan päälle turhan takia, kun toinen päätti vaan vähän jekkuilla. Ei ihme että jätkiä kyrsii. Jos ois laittanut suoraan tuon lihavan kuvan sinne, niin ois varman silti saanut treffejä ja sitten ois voinut olla lämpimämpi vastaanotto.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo on, läskit eivät vaan sytytä samalla tavalla kuin timmi nainen. Toki puutteessa kelpaa lihavakin nainen sekä onhan harvoja poikkeuksia, jotka tykkää laardista.

Akat tuppaa lihomaan parisuhteessa ja sitten vielä luulevat, että mies tykkää hänestä luonteen vuoksi ja että läskit ei haittaa. Kyllä ne vaan haittaa, ihan jokaista ukkoa. Eivät sitä vaan sano ääneen.

Itse tunnen jopa erään jolla on suoranainen fetissi läskeihin. Mies on itse kyllä laiha, mutta tykkää lentää kukasta kukkaan ja ei kuulemma ole edes vaikeaa. Jotkun plösöt kuulemma eivät tykkää laihoista miehistä. Ehkä tuollaisia miehiä on sitten enemmänkin ja joku ehkä haluaa jopa sitoutua.

Vierailija

Mä tykkään eniten hieman (5-10kg) ylipainoisista naisista, mutta lihaksikkaana miehenä en kelpaa heille koskaan

Vierailija

No onko yllätys? Ei minuakaan viehätä lihavat miehet. En odota, että mies on mikään mr. Finland ja hirveä salikarhu, ihan normaali mies riittää. Olen itsekin normaalipainoinen. Haluan viehättyä kumppanin luonteesta JA ulkonäöstä. Jos lihoo sairauden tai lääkityksen takia se ei haittaa eikä tietenkään myös vanhenemisen tuomat muutokset. Mutta olen itse hyvin tarkka ulkonäöstäni ja siksi haluan että myös mieheni kiinnittää huomiota siihen miltä näyttää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on ylipainoa enemmän kuin naisilla. Tarkoitatko, että sikamaisinkin 180-kiloinen sohvaröllykkä inhoaa vaimoaan, jolla on viisi kiloa ylipainoa? Aika kyseenalaista. 

Vierailija

Itse asiassa kaikille naisille löytyy ihailijansa, mutta miehen muotti on tiukka. Nainen saa olla laiha tai läski, lyhyt tai pitkä, pieni tai iso perse käy jne. Mutta miehen on oltava pitkä, harteikas, sopivan lihaksikas mutta ei liian...

Sehän on deittisivustoilla huomattu, että naisten mielestä 80 % miehistä on keskivertoa huonomman näköisiä. Asteikko on tiukasti määritelty ja väärin kalibroitu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat