Listataan noloimpia julkkisten kommentteja. :`D

Vierailija

Mä aloitan.

Eilisen päivän Voice of Finlandissa Olli Lindholmin kommentti "Diamonds are forever"-kappaleesta: "Anteeksi, en tunnistanut kyseistä kappaletta".

Sivut

Kommentit (214)

Vierailija

"Niin tossa on pari juttua, mihin ei ehkä ole ihan jokaisella varaa. Kyllä ainakin mun entise elämän tuloilla olisin saanut suurimman osan hankittua…Kukin elää just sillä lompakolla kun haluaa eikä se asia kuulu kenellekään muulle."

- Minttu-rakas blogikommenteissaan - 

Vierailija

Mariah Carey sanoi joskus tyyliin että itkettää kapsia Afrikan lapsia koska ovat niin laihoja, hänkin haluaisi olla yhtä laiha ilman nälänhätää ja tautien yms riskiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mariah Carey sanoi joskus tyyliin että itkettää kapsia Afrikan lapsia koska ovat niin laihoja, hänkin haluaisi olla yhtä laiha ilman nälänhätää ja tautien yms riskiä.

*katsoa

Vierailija

Katri Sorsa: "Se on vähän kuin ikuisuuskysymys, että kuka oli maailman ensimmäinen julkkis. Et oliks se sit Jeesus vai...Tai siis mä en nyt muista kumpi niistä oli ensin, Jeesus vai jumala. Niin että kumpi niistä syntyi ekana? Jumalan oli ehkä pakko syntyä ekana, koska se oli sen isä. Mut onko ne nyt sit oikeita julkkiksia?" :-)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Katri Sorsa: "Se on vähän kuin ikuisuuskysymys, että kuka oli maailman ensimmäinen julkkis. Et oliks se sit Jeesus vai...Tai siis mä en nyt muista kumpi niistä oli ensin, Jeesus vai jumala. Niin että kumpi niistä syntyi ekana? Jumalan oli ehkä pakko syntyä ekana, koska se oli sen isä. Mut onko ne nyt sit oikeita julkkiksia?" :-)

Sorry, siis Niko Saarinen pähkäili tätä asiaa, ei Katri.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Niin tossa on pari juttua, mihin ei ehkä ole ihan jokaisella varaa. Kyllä ainakin mun entise elämän tuloilla olisin saanut suurimman osan hankittua…Kukin elää just sillä lompakolla kun haluaa eikä se asia kuulu kenellekään muulle."

- Minttu-rakas blogikommenteissaan - 

"Siitä hetkestä, kun sain tietää odottavani hänen lastaan, puolisoni on ollut minulle enemmän kuin aviomies. Miehistähän pääsee eroon jos yhdessäolo ei tunnu enää hyvältä."

- Minttu-rakas  tulevasta  (ex) husbandista to be -

Vierailija

Hottisjuhahan kirjoitti blogissaan positiivisen kannanoton turkisten puolesta ja sanoi siinä lopuksi, että hänen mielestään turkistarhoista voitaisiin tehdä sellaisia, ettei eläimiä tapettaisi, niiltä otettaisiin vain turkit. Sittemmin poisti tämän blogimerkinnän x)

Vierailija

Mintulta ei taida oikeen muunlaisia kommentteja irrotakkaan.Kehui että hänellä on aina ollut paksu ja tuuhea tukka mutta silti laittaa kaksi punttia lisäkkeitä.

Vierailija

Tuksulta näitä tulee harva se päivä. Tässä joitakin omasta mielestäni parhaimpia <3

- Hevonen on yksi kauneimpia ja jaloimpia ihmisiä

- tulee mieleen Hiekkajoen kalasärkät

- what doesn't kill you make you stranger

- vaikka olemme tunteneet arton kanssa vasta kaksi päivää, olemme ehtineet keskustella jo satoja tunteja

fanitin
Seuraa 
Liittynyt15.1.2016

Vierailija kirjoitti:
Hottisjuhahan kirjoitti blogissaan positiivisen kannanoton turkisten puolesta ja sanoi siinä lopuksi, että hänen mielestään turkistarhoista voitaisiin tehdä sellaisia, ettei eläimiä tapettaisi, niiltä otettaisiin vain turkit. Sittemmin poisti tämän blogimerkinnän x)

Tässä kuvakaappaus kyseisestä blogipostauksesta 

http://aijaa.com/dpmssO

fanitin
Seuraa 
Liittynyt15.1.2016

fanitin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tässä kuvakaappaus kyseisestä blogipostauksesta 

http://aijaa.com/dpmssO[/quote]

"En näe itse turkiksissa todellakaan mitään pahaa, saati väärää! Turkiksen valmistaminen on yhtä luonnollinen ja kaunis asia, kuin lapsen syntymä! Eivät ihmiset olisi selviytyneet muinaisuudessakaan ilman eläinten turkkeja, mutta mielestäni eläimiä ei tarvitsisi tappaa turkiksien takia, voisihan he olla hetken aikaa karvattomia, niinkuin ihmisetkin ajaa päänsä kaljuksi  ja hiukset kasvaa kyllä takaisin! :)"

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat