Onko sinulla fb-kaveria jonka päivitykset ovat yleensä täyttä paskaa?

Vierailija

Eli aina jotain ihan tyhjänpäiväisiä;
-selvää valehtelua
-jatkuvaa kehumista (rakkaani on täydellinen, lapseni ovat parhaita ja onnistuvat kaikessa mitä tekevät, olen paras kaikessa mitä teen)
-tekemisten luettelua (huomenta, nyt töihin, tylsää töissä, kahvitauko, nyt kotiin kaupan kautta, vihdoin kotona, nyt katson telkkaria, öitä ystävät)
-joka aamu hyvää huomenta -päivitys jonka yhteydessä joku mukahauska kuva, esim. karvisesta kahvimuki kädessä

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Yksi harrastaa tuota tekemisen luettelua. Ja se tekee sen jotenkin todella aggressiiviseen tapaan. Tai se koko ihminen on jotenkin tosi aggressiivinen ja töksähtelevä.

Sitten yksi mikä ärsyttää, niin se, kun eräs aikuinen henkilö kirjoittaa tähän tapaan:

"NYt on syöty!!!:D:Dja kohta lähetään lasten kanssa varmaan kauppaankin:D:D::DSen jälkeen mennään kahvilaan,jossa ollaan koko ilta.:D:D"

Jotenkin tosi häiritsevä tuo sen kirjoitustyyli.

Vierailija

Minä olen juuri tuollainen hehkuttelija. Ja miksi en olisi, ne murheet ja vittupaskapäivät eivät kuulu minun someeni, ne ovat tietyllä tapaa henkilökohtaisempia. En nyt sentään ole sellainen että itse olen paras lapsestani puhumattakaan ja elämämme on täydellistä glamouria, mutta kyllä some-elämäni on 95% positiivisten asioiden kertomista, ei liioiteltuna kuitenkaan.

Vierailija

On.

Huomasin uuden some-ärsyttävyyden tossa ennen joulua. Kun on näitä joulupuu-, joulukukka vanhukselle- yms. keräyksiä ja aineetonta lahjaa niin tosi moni päivitti ylpeänä miten hyvä ihminen nyt onkaan kun oli osallistunut johonkin tällaiseen.

Meidänkin perhe osallistui mut jotenkin tuntui että ois mennyt koko idea jos olisin omaa erinomaisuuttani mainostanut facebookissa sen jälkeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On.

Huomasin uuden some-ärsyttävyyden tossa ennen joulua. Kun on näitä joulupuu-, joulukukka vanhukselle- yms. keräyksiä ja aineetonta lahjaa niin tosi moni päivitti ylpeänä miten hyvä ihminen nyt onkaan kun oli osallistunut johonkin tällaiseen.

Meidänkin perhe osallistui mut jotenkin tuntui että ois mennyt koko idea jos olisin omaa erinomaisuuttani mainostanut facebookissa sen jälkeen.

Mua ärsyttää välillä myös kaikki kiertoon päätyneet olenniinhyvä-postauksey, kun on autettu tätiä kadun yli tai maksettu kaupassa edellä olevan ostoksista osan tai vastaavaa.

Vierailija

Ei kovin paljon oo noita, mut muutamia sellaisia, jotka jakaa JOKAISEN katsomansa sivun/kuvan. Kivat kengät - jakoon, jouluun 360 päivää - jakoon, söpö kissa - jakoon, söpö vauva - jakoon, uutinen, joka koskee omaa työtä - jakoon jne. Oma news feed tukkeutuu tästä. Oonkin laittanut heidät semmoisiksi, ettei päivitykset näy.

Vierailija

Yks laittaa selfieitä itsestää ja muksustaa joka päivä ja kaikissa tällä äidillä on sama ilme. Niitä kuvia on aina siinä sitten monta peräkkäin...

Vierailija

Mulla oli sellainen fb-kaveri, joka teki miltei ympäri vuoden päivityksiä, joissa ilmoitti inhoavansa talvea ja lunta. Esim. marraskuussa ensi lumien sataessa:"mitä paskaa taivaalta taas tulee" tai vaikka heinäkuussa: "nyt on helle, mutta muutaman kuukauden päästä se helvetti jysähtää taas päälle ja palellaan".
Ei tollasia jaksa lukea. Poistin tän kaverin, ei ollu muutenkaan kovin tuttu, oltiin joskus samassa duunipaikassa.

Vierailija

Mulla on tälläisia
- Yhden päivitykset koskevat lähes aina siivoamista. Tyyliin "nyt pitää saada mökki puhtaaksi, Tänään suursiivous, Ensin siivotaan ja sitten mennään lasten kanssa ulos, kai se pitää imurin kanssa käydä tanssimaan. Ihan joka kerta.Oikeesti? Ketä kiinnostaa sun siivoukset???

-Yksi pui rakkauselämäänsä kaikenlaisten mietelaudeisen ja testien kautta. MONTA kertaa päivässä. Edellinen mies petti, joten kaikki nyyhkyjutut ja naisen noususta ja vahvuudesta kertovat fraasit on käyty läpi.Nyt kierroksessa uusi mies ja päivitykset on sydämiä ja vaalenpunaista pumpulia. Nainen on kuitenkin jo yli 50v...

-Yksi petaa sairaslomansa aina facebookissa. Ja on saikulla moooonta kertaa vuodessa. Kylläpä palentaa. Taisi se flunssa nyt iskeä. Nenä vuotaa, taas!. Pitää kai lääkäriin lähteä. Yms. Ja seuraavana päivänä on saikulla. Pitääkö fb:ssä ilmoittaa jos on kipeä? Vai todistella muille että olen minä oikeasti kipeä.

-Viimeinen, mutta ei vähäisin. Vihjailia. Aina on joku tilanne menossa mistä pitää vihjailla. Ja lähipiiri komppaa ja tukee. Eikös näitä voi kasvotusten jutella eikä jakaa 200 kaverin kanssa? Kun ei edes jaa oikeastaan yhtään mitään.

Vierailija

Sellaisia kirjoitustaidottomia tekemisten luettelijoita on muutama. Hymiöitä vilisee, ei pilkkuja, ei pisteitä, ei isoja kirjaimia (paitsi "Joulu", the greatest juhla of the year, pitää kirjoittaa isolla aina ja häiritsevän usein ennen joulua)... Mutta eiväthän kaikki voi olla hyviä kirjoittamaan tai akateemisia. Paitsi että kyllä kaikki ovat käyneet vähintään peruskoulun ja sen pohjalta pitäisi osata muodostaa ihan oikeita lauseitakin...

Vierailija

Kyllä. Yksi ruikuttaa koko ajan omista ongelmistaan, jakaa typeriä mietelauseita ja posetiivareiden imeliä juttua, kehuu ihmeellistä jälkikasvuaan. Kukaan ei enää jaksa edes peukuttaa kommentoinnista puhumattakaan,

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat