Dubai

Vierailija

Millainen Dubai on matkustuskohteena? Kokemuksia. Kiitos.

Kommentit (9)

Vierailija

Lämmin, siisti ja turvallinen. Se on tosi bling bling paikka eli raha haisee joka paikassa. Hienoja ostoskeskuksia ja ravintoloita. Tykkään tosi paljon itse! Haittana nykyään liian turisti rysä ja liian länsimainen eli täyttä clubeja, prostituutiota ja huumeita!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyvin epäeettinen.

Kerro mikä maa ei ole epäeettinen? Thaimaa täynnä huumeita ja prostituutiota, Kiinassa syödään kissat, koirat ja sikiöt ja abortoidaan tyttövauvat kansainvälisten yritysten hikipajoista puhumattakaan, kylmissä Pohjoismaissa käytetään huimat määrät sähköä jotta ihmiset eivät jäätyisi kuoliaiksi, etelä Amerikassa slummeja, prostituutiota ja huumeita ja Yhdysvalloista en edes viitsi sanoa mitään! (ihan vain muutamia mainitakseni)

Vierailija

Kulttuuria siellä ei juurikaan ole. Ostoksia voi tehdä. OK jos haluat vain syödä ja olla rannalla. Kakkonen ei kyllä ole varmaankaan ollut koskaan siellä. Oon käynyt ja onhan siellä luksus kauppoja ja paikkoja jos tietää minne menee, mutta minusta ei mitenkään erityisen BlingBling. Kaupunki itsessään on itseasiassa aika ruma.

Huumeet, turismi ja prostituutio ei siellä näy, koska tuomiot ovat pitkät. Ovat maanalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kulttuuria siellä ei juurikaan ole. Ostoksia voi tehdä. OK jos haluat vain syödä ja olla rannalla. Kakkonen ei kyllä ole varmaankaan ollut koskaan siellä. Oon käynyt ja onhan siellä luksus kauppoja ja paikkoja jos tietää minne menee, mutta minusta ei mitenkään erityisen BlingBling. Kaupunki itsessään on itseasiassa aika ruma.

Huumeet, turismi ja prostituutio ei siellä näy, koska tuomiot ovat pitkät. Ovat maanalla.

Hahaha, tuli virhe. Tuossa ei ole tarkoitus lukea turismi. Sen siitä saa kun ei keskity siihen mitä kirjoittaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitään järkevää tekemistä siellä.

Suurimmaksi osaksi shoppailu ja vain chillailu. Rakastan mennä iltaisin istumaan johonkin ravintolaan ja syödä hyvin ja vain rentoutua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hahaha, tuli virhe. Tuossa ei ole tarkoitus lukea turismi. Sen siitä saa kun ei keskity siihen mitä kirjoittaa

Jos uuden kiiltävät pilvenpiirtäjät ovat mielestäsi rumia ei silloin kannata Dubaihin matkustaa. Täynnä 5 tähden hotelleja, luxus kauppoja ja kalliita ravintoloita, isoja jahteja, kalliita autoja ja isoja villoja. Prostituutio ja huumeet näkyvät todella selkeästi jos edes kerran käy yöelämässä siellä ja jopa päivällä. Vois tiivistää että Dubai on Lähi-idän Las Vegas!

Uusimmat

Suosituimmat