Koin elämäni pahimman sydänsurun pari viikkoa sitten...

Vierailija

En tiedä pääsenkö koskaan yli. Ekan viikon makasin sängyssä, en päässyt edes töihin. Nyt toisen viikon olen yrittänyt toimia kuin zombie, tehden arkiaskareeni. Töissäkin välillä vessassa käynyt itkemässä.

Mies vaan oli juuri kuin mulle tehty ja jäin vaille vastauksia, miksi hän ei koskaan voinut mun kanssa seurustella...tapailimme pitkään ja meillä oli aina niin hauskaa ja ihanaa seksiä, olimme mielestämme jo ystävystyneetkin sen lisäksi. Yks kaks hän sanoi, että ei tavata enää, olen hänelle väärä ihminen ja alkoi seurustella toisen kanssa eikä enää vastannut viestiini.

Tätä en halua koskaan enää kokea, jos tästä ikinä edes toivun. Eikä varmaan tarvitsekaan kokea, ikääkin on jo sen verran.

Kommentit (7)

Vierailija

Olen pahoillani :( Auttaisiko hikiliikunta ja sen jälkeen vaikka netflix päälle ja joku uusi sarja johon keskittyä 100%? Ainakin näin viikonloppuna.

Vierailija

Voi sinua tiedän tunteen!: ( Mullakin tuntu että nyt löyty itselleni täydellinen mies, meillä oli samanlainen ajatusmaailma, ihanaa seksiä ja suunnaton kemia. Ja puff yhtäkkiä hän alkoi inhota muo. Mutta nyt pikkuhiljaa alan pääsemään ylitse :) Tsemppiä sulle, kyllä löydät vielä sen miehen joka oikeasti susta välittää:)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi sinua tiedän tunteen!: ( Mullakin tuntu että nyt löyty itselleni täydellinen mies, meillä oli samanlainen ajatusmaailma, ihanaa seksiä ja suunnaton kemia. Ja puff yhtäkkiä hän alkoi inhota muo. Mutta nyt pikkuhiljaa alan pääsemään ylitse :) Tsemppiä sulle, kyllä löydät vielä sen miehen joka oikeasti susta välittää:)

Löysitkö sinä? Uuden miehen siis. Ja kuinka niin inhota? Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani :( Auttaisiko hikiliikunta ja sen jälkeen vaikka netflix päälle ja joku uusi sarja johon keskittyä 100%? Ainakin näin viikonloppuna.

Kiitos...Ajattelin yrittää tuota liikkumista. Urheilu jäänyt tosi vähälle nyt pidemmän aikaa, se voisi kyllä piristää..Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Löysitkö sinä? Uuden miehen siis. Ja kuinka niin inhota? Ap

En todella tiedä mikä meni vikaan, mutta nyt hän ei voi sietää minua silmissään ja muutos tosiaan tapahtui yhdessä yössä. 
En voi sanoa että olen vielä löytänyt uutta miestä, mutta jutun alkua on erään herran kanssa :) 

Vierailija

Mulle kävi syksyllä samoin. Mies ilmoitti panneensa jotain muuta, aikovansa panna edelleen ja meidän juttu on ohi. Se oli kuin pesäpallomailalla naamaan.

Eka viikko oli yhtä helvettiä, sitten alkoi helpottaa. Nykyään jo tuntuu etten vedökään päin näköä jos sattuu tulemaan vastaan.

Uusi suhde on viritteillä, mutta pelottaa niin pirusti heittäytyä siihen. Onneksi mies on hyvin kärsivällinen ja sanoo ettei meillä ole kiire, edetään sen mukaan mikä minusta tuntuu hyvältä. En ole tarkemmin kertonut hänelle, vain että sain pahasti siipeeni melko vähän aikaa sitten. Ei tunnu oikealta itkeä toisen olkaa vasten toisen paskamaisuutta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat